PrinsesseTonePus

Tomt..

Posted on: 04/04/2010

Som dere ser er bloggen, og hodet mitt litt lost og tomt for tiden. Er ingen spesiell grunn, men føler bare jeg ikke har noe å skrive om.

Kunne skrevet om dagen min å sånn, men har ikke gjort det på en stund nå. Ikke orket heller egentlig, men okei. Har bare vært slapp og dassete. Sove, spise, tv, data. Vært sur og irritert på kjæresten osv osv., det går greit nå. Fikk bare nok for en periode.

Var hos Pål på Torsdagen, 1.April, var det ikke det? Jo.. Jeg hadde en røyk oppe hos Bjørn først, med Lennart og Eva. Å fikk kost litt med min lille Bell. Har ikke sett han på evigheter.

Videre stakk vi på butikken, å så til Pål. Bjørn, Eva, Lennart og meg. Var kos! Det er alltid det. Tv, spill, snakk, sladder og snadder <3 Haha. Lennart er sønnen til sjefen btw.

Den dagen hadde vi (Mamma, jeg ++) besøk fra Kirkenes tidligere på dagen, litt vittig. Elise, ei barndomsvenninne jeg lekte med når vi bodde i Oslo 90-93. Hun, moren hennes – som er ei av mammas beste venner, og hennes lillebror på 6-7 år som jeg aldri har sett før var på besøk, vi hadde deilig steik, poteter, brun saus osv., mmm <3

  

Elise’s bror, min bror – 1 og min bror – 2.

Fredag gikk Kim, jeg, Ørjan og hans bulldog, Boo, på tur rundt Kvernus. Deilig å gå på tur. Møtte «Lærs», Eivind og Joakim inni der også, så var jo en hel gjeng på «treff.» Kim og jeg var veeeldig aktive den dagen for å si det sånn ; )

Lørdag gikk Kim og jeg rundt Kvernus, igjen, gikk 6 kilometer den dagen. Var oppe hos svoger-Tommy på kvelden. Tommy elsker meg, jeg bare vet det <3 : P

I dag er det Søndag 4.April, påskemorgen. Jeg har våknet alt for tidlig, å skal ut å ha en røyk. Våknet mellom 07-07:30 en gang. *Boff* Klokken er nå 09:30, røyk, så mat. Suuulten!

If you love me, gå inn på;

https://prinsessetonepus.wordpress.com/2010/04/02/sp%c3%b8rsmals-runde-noen/

..Send inn spørsmål, hva som helst, å mest sansynlig svarer jeg..

Utfordrer du meg, greier jeg å sjokkere deg?

Hade <3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,484
