PrinsesseTonePus

Manko i fisk, postkasse, dumme katte-dyr og søte kjæreste-dyr <3

Posted on: 04/04/2010

Hopp hopp hopp, hei!

Jeg må bare fortelle noe, i går vasket jeg akvariet. Hadde 8 fisk, «fomlene mine.» Lot dem stå i «reserve-akvariet» over natta, å når jeg så til dem igjen, var det bare 7. Jeg skjønner absolutt ingenting! Kattene har ikke vært der inne, å kan ikke i min villeste fantasi se for meg at jeg har «mistet» en. Syns da jeg så 8 når jeg la meg. Her ser dere hvor bittesmå og søte di er. Fikk di av Tommy <3

Kan fisker – som ikke er flyvefisk – fly?

Mamma og di kom hjem fra påsketur i dag. Di har vært hos foreldrene til Tom. Der hadde di studd bort litt ting mens vi flyttet, å hadde tatt med seg hjem ett helt lass nå. Jeg fikk postkassen min også, tror det var den jeg hadde når jeg bodde i Arendal.

Trenger en vask og oppussing, lille vennen.

Ang. «lille vennen» er jeg sur på lille pysekatten. Den begynte å tisse i kjøkkenvasken i dag. *Boff* Også blir jeg så sint når han ikke vil høre på meg. Kastet han ut. Når han kom inn igjen, hoppet han opp en-million-og-ti ganger på kjøkkenbenken, uten å høre på at han måtte ned. Dust. Å så satt han seg til i vasken igjen, da var jeg fort opp på bena å heiv han ut før han tisset, eller hva enn han måtte gjøre.

Hva skjer med å ikke si ifra når man vil ut?

Kjærestemannen min var her en liten tur i kveld, utrolig koselig. Faktisk x) <3 Jeg gleeeeder meg til Danmarksturen, en hel uke, med masse hotdog : ) Det er super-godt! Kim og jeg får egen leilighet der nede å greier : ) Takk for i dag.

Kim sier jeg er hans lille prinsesse, iii <3

Nå har jeg tatt mitt siste brett med Vallergan, så det er snart loppekassa for min del. Ser «My name is Earl» på Viasat 4 nå.

Vi prekast ; )

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
