PrinsesseTonePus

Spørsmåls-runde, noen?

Posted on: 02/04/2010

Heia bleia! ; )

Har ikke skrevet på noen dager, siden jeg er litt tom ang. tekst for tiden. Så nå har jeg laget en mail spesielt for bloggen; Prinsessetonepus.wordpress@hotmail.com

Jeg hopper rett på, å forsøker med spørsmåls-runde. Har du noe du lurer på, er nysgjerrig eller rett å slett bare vil spørre om noe, kan du sende en mail til meg. Vil svare i innlegg på bloggen, utfordrer du meg?

Håper mange spørsmål blir sendt til mailen min! (prinsessetonepus.wordpress@hotmail.com) Don’t let me down! «Er det noe som heter det?» x )

*Krysse fingrene*

4 kommentar to "Spørsmåls-runde, noen?"

Sv: Kjempekos at du er med <3

Ja, da får jeg vel prøve å finne på noen spørsmål jeg da!

1. Har du kjærste?

2. Hva jobber du som?/Vil jobbe som?

3. Hvorfor begynte du å blogge?

4. Hvor lenge har du blogget?

5.Kan du svare på videoblogg?

6. Kan du lage en seriøs og en useriøs sminkevideo?

Ja kom ikke på noen flere morsomme spørsmål, men men!

Elsker bloggen din <3

Takk for spørsmål, Kristin! :)
Det var konge, skal se om jeg får inn
flere spørsmål, om ikke svarer jeg bare
på dem alene :D Klem

[…] About me. -Om meg, kanskje det også er om deg <3 Spørsmåls-runde, noen? […]

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
