PrinsesseTonePus

Jeg vant faenmed på Smykkeronline.no!!! <3

Posted on: 01/04/2010

1.April, 2010. Kl 03:00

Vel, hva skal jeg si? Det er 1.April, å ingen aprilspøk. Siden som kåret meg ble oppdatert i går, men jeg så det ikke før nå. Om dere tror jeg slår av en spøk, får dere se her. Bilder sier mer enn tusen ord, haaa? ; )

Klikk på bildet for å forstørre. Jeg kom opp på listen etter å ha meldt meg på konkurransen via mail, å skreiv ett innlegg i bloggen. Om du vil se innlegget jeg skreiv, klikk her.

Rett og slett, syns di jeg var best! (Selvom jeg slang meg på konkurransen minutter før fristen gikk ut eller noe, ohh.) I love them!

And they loves me! <3 Ble den første vinneren, på den første konkurransen di hadde. Oh my God, Tone lager historie igjen gitt! : ) «Frem med historiebøkene, unger. Bla opp på s. 63 – blogg konkurranse 2010, det er snart 100 år siden gitt.»

Ja, ehm, er lov å drømme seg bort litt. Det er jo midt på natt, å jeg får besøk fra andre siden av landet tidlig i morgen. *Gjesp!*

Tusen takk til «Smykkeronline« og alle mine fans! ; ) <3

*Bukker og neier.* Takk for meg, og god natt.

Nå har jeg fått for mye…

Brus, å for lite søvn.

Natta!

3 kommentar to "Jeg vant faenmed på Smykkeronline.no!!! <3"

sv: Tusen takk :) God påske!

Åååh, gratulerer sånn masse! Ingenting er som å vinne, jeg bare elsker det. :)
Håper du koser deg med besøk. :)

Lille Trille! :D Koselig å se deg igjen <3
Tusen takk, jeg gleder meg dødsmasse, da skal jeg virkelig
bruke masse kreativitet :)

Besøket var koselig, god middag og masse prat!
Hvordan har du det, hva har du gjort til nå i påsken?

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
