PrinsesseTonePus

Lite kreativ overskrift..

Posted on: 30/03/2010

Hei og hopp!

God morgen alle sammen : ) Jeg våknet rundt 6, men sovnet igjen en liten stund. Har vært våken siden 7. Kl. er nå 11:00, yeah, klokken tikker – tiden går. Snart så blir det deilig vår!

Chamillionaire – Good morning

Denne er digg! Jeg syns den er deilig å slappe av til. Også får den meg skikkelig i form når jeg er i danse-modus ; ) Sangen kan brukes i alle sammenhenger, trist, glad, seriøs, sprø.

Kom på at jeg må stille klokken på bloggen, den er to timer for sein, men gidder ikke styre med det nå. Bare litt kjipt kanskje at det står en dato som var for to timer siden, blir dere forvirret?

Jeg har skikkelig lyst på feit mat i dag, by the way..

Demi Lovato – This is me

Den er herlig, spør du meg!

Ha en super dag da alle sammen! Kanskje jeg skal sove litt til, eller noe. Ordne noe mat kanskje. Sov dårlig i natt, blitt sår i halsen, snørrete, slimete, tett og vondt i ørene.

Har jeg blitt smittet av Elina, ble det for mye klining i går mon tro?

Søta! <3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,426
