PrinsesseTonePus

Tur i deilig sol, Hotel Cæsar, Farmen & godis <3

Posted on: 29/03/2010

I dag har Tom tettet igjen døren mellom leiligheten jeg leier, å huset «utleierene» bor i. Deilig, så blir det 100% privatliv.

Lillebror Emil var litt på besøk. Han hadde lånt noen hørselvern, å det var veldig stas. Peace! «Wow baby!»

Elina, Tico og jeg har vært på halvanne times gåtur, 18-19:30. Ble 6-7 kilometer tenker jeg. Kjøpte litt snop på butikken som jeg tok med meg hjem. Neida, jeg er for all del ingen modell, men dette er bilder fra turen virkeligheten;

Etter turen var jeg hos mamma og di å hadde nachos, eller, jeg tok med meg nachos hjem fra dem, siden di allerede hadde spist. Stetteglass var med på bildet selvfølgelig, med appelsinjuice. Nam!

Etter mat var det Hotel Cæsar, Farmen og godteriii! <3

Bye!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
