PrinsesseTonePus

Påske, baby – baby.

Posted on: 29/03/2010

Hei! Jeg vil ønske dere alle en god påske!

«Nå e de feri’, så nå gjer me fa’n.» ; ) Legger med ett bilde av tre søte bebiser. Kledd ut i kanin-kostyme selvfølgelig. Det er jo påske. Å får jeg noen gang en datter, blir hun en kanin. TonePus og . . . . Kanin <3 Sånn er det bare.

Det er lov å si; «Nawww!» Sånn’en skal jeg ha en gang, men ikke i år ; ) Ikke neste år heller. Å ikke kom å si at meg og Kosegrisen ikke hadde kledd en liten bebis-gutt eller -jente. Se da, bilde fra Ikea 2009.

Kim mener at jeg kjøpte han på Ikea.

Selger di produkter med produksjonsfeil der a’? 

Hahaha, jeg er gla’ i deg! xD <3 Også var vi veldig søte som små da, dere kan bare plusse oss sammen, så ser dere en eventuell fremtidig bebi pjusk eller pjuskeline.

Bebi-Kim

+

Bebi-Tone

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Gutte-Kim

+

Jente-Tone

Sier dere; «Nawwww!» nå?

Kanskje jeg har fått feber, baby-feber. Jeg skulle egentlig bare innom for å si god påske og god natt. Klokken er 1:30, å jeg skal bysse-lalle i senga mi med lille Oliver’en min. Han er min lille baby i ett par år fremover.

Kim skal sove hos meg i morgen, iii <3

God natta!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
