PrinsesseTonePus

Lenge siden sist, nå er det påske med Kvik Lunsj og Twist..

Posted on: 29/03/2010

Mandag, 29. Mars 2010

(Bildet kan klikkes på, for å bli vist i større størrelse.)

Jeg sa selvfølgelig ja til Danmarks-tur 15.-23. April!

Treningsbuksen skal jeg ha på meg i dag, kusine Elina og jeg skal gå tur. Fikk buksen av Karoline. Jeg elsker Karoline, og Karoline elsker meg, uten tvil. Du kan jo sjekke ut Karolines nettbutikk om du vil.

Har vært litt på jobb, ordnet enda flere papirer ang. Nav. Får forsatt ikke penger for å jobbe i barnehagen. Tjent litt penger på små-jobber, nå har jeg nok på konto til å betale husleien for April. Ellers er økonomien lav, men det fikser vi, etterhvert.

Fått fikset og ryddet en del i leiligheten denne uken, brettet og vasket tøy til den store gullmedalje blandt annet. Døren som binder min leilighet og huset sammen, tettes igjen i dag. Jippi! 

God påske!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,581
