PrinsesseTonePus

ArtsAndGifts – Milan treningsbukse

Posted on: 29/03/2010

Den uken jeg var uten nett, mottok jeg en treningsbukse i posten fra nettbutikken til Karoline. Buksen er av merket Milan – ett designermerke fra Brasil. Her kommer min vurdering;

Passer perfekt til trening. Sitter godt, er behagelig, å ser bra ut på. Det er «stretch» i dem, noe jeg ser på som ekstremt positivt, i og med at du kan bruke buksene selvom du har gått en del ned i vekt – f.eks ved trening for vektredusering, eller om man har lagt på seg for den slagskyld. Den sitter godt rundt midjen, holder inn eventuelle «håndtak.»

I mine øyne kan buksen også brukes som leggings eller tights. Rekker til ankelen. Det er ingen minus med denne, jeg for min del kunne hatt fler av samme typen.

Greit å merke seg; – Størrelsene er små. Bruker du XS – bestill S. Bruker du S – bestill M. Bruker du M – bestill L osv.

En solskinnsdag i Mars, holdt treningsbuksen på varmen. Imponert!

Jeg vet sokker, sko, topp og jakke ikke passer sammen, å alt det der, men jeg var på tur, da skal man ikke se kul ut. Man skal svette, å lufte «vette.»

Love it! Finn hele sett, og fler utvalg på treningstøy hos Karoline. Er du ikke interessert i trening eller treningstøy, finner du bla. stort utvalg av; smykker, tunikaer, undertøy, babydoll & korsett, parfymer, vesker, krølltang/rettetang etc. Godt utvalg også til menn. Sjekk selv, dere vet jeg ikke er den som lyver.

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
