PrinsesseTonePus

Sovedyret, ny sponsor, mat, bror, mat, mat, matvrak <3

Posted on: 22/03/2010

Sjohopp-sann!

Til kvelds/nattmat i går ble det Tone-kalori-spesial. Ostesmørbrød med selskapsdressing og ketchup. Idun selvsagt. Manglet rømme denne gangen, men det er vel like greit.

Spiste dette fantastiske måltidet, å drakk Fanta i champagne glass, viktig! La meg, men fikk ikke sove før 3. Mye takket være mine batteri-venner, men okey ; ) Hadde tatt Vallergan, dette funket fint, veldig fint, å våknet ikke før 14 i dag. Hehe, wooooh! : ) Bra jeg ikke hadde noen avtale med jobben.

Spiste pizza hjemme hos mamma og di. Også gikk jeg hjem igjen. Jobbet litt med sponsing på pc’n. Har mest sansynlig ordnet en ny sponsor-avtale med ett firma fra Kristiansand. Skal prøve å ha ett møte med di i løpet av neste uke, gled dere! Koset meg på sofaen med Sara-pus etter «jobb.»

Litt senere fikk jeg besøk av lillebror Emil – i «pysjen.» Ja, han elsker å være hos meg tydeligvis. Vi koste og tullet. Så på «Vil du bli millionær?» og sang Postmann Pat, før jeg fulgte han hjem igjen, å vi sang Postmann Pat for Mamma.

       

Jeg gikk hjem, jobbet litt mer på dataen. Så på Hotel Cæsar, selvfølgelig. Farmen fulgte bra opp, mens jag spiste Fitness fullkornsblanding + Musliblanding med Biola Jordbærmelk. Var bare noe jeg måtte ha : P Ikke galt, men vanlig er bedre!

Peace, skal du spise is? <3

Åh, det skal jeg nå. Sunlolly!

2 kommentar to "Sovedyret, ny sponsor, mat, bror, mat, mat, matvrak <3"

Tack :)

Tja, kanske byta stilmall (tema) och lägga in en egen header? Blir mer personligt då :)
Kram!

AHa! Nej, jag har bara valt ett tema där man kan ladda upp egen header, mitt tema heter ”MistyLook” :)

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
