PrinsesseTonePus

«Fomlene» mine! <3

Posted on: 20/03/2010

Hei, her var jeg igjen! Vi hadde det utrolig koselig hos Tommy i dag. Jeg hadde ihvertfall det, sjokomelk, snacks, vant over Tommy hver gang vi spilte bondesjakk av alle ting, tv etc.

Egentlig så ble vi vel best-buddies i dag. Også fikk jeg fisker av han, sånn ordentlig fisk : ) Han dro meg inntil seg for å få klem når vi skulle gå. Iiii, Tommy er søt <3

Kim kjørte meg hjem, han er den søteste. I det siste har han vært mer enn perfekt, sier mye fint, gjør mye fint, ser til og med fint på meg! : ) Kjempe forelska! *Smask* Takk for i dag, Kosegrisen!

I boden hadde jeg ett A4-akvarium fra attenhundre-tallet. Heiv fiskene oppi der. Alle sammen heter Fomle. I flertall er di Fomlene mine. Bitte bitte bitte små. Ca. en tann stor, fant ikke noe annet jeg kunne sammenligne dem med.

Fomle ble navnet. Fordi jeg ikke liker Nemo-fisken, å jeg vil heller at fiskene skal være gule og blå, men nå er di ikke det. Da ble det bare navnet. Hadde ikke blitt komplett uten Sebastian-krabba uansett ; ) Nå er det bare vann, å en glass-sko i akvariet + jeg fikk med litt mat. Litt stakkarslig oppi der nå, hva får man vel tak i rundt midnatt på en Lørdagskveld av utstyr til fisk? ; ) Det får være sånn inntilvidere.

 

Har 8 stk., det er jo yngel, så håper jeg greier å holde di i live når di er så små. Fomlene mine har flyttet inn på badet, hvor vannland igrunn er. Der er det også katte-forbud, fra nå av, hehe : )

Jeg har vært oppe i langt over ett døgn, å er ikke trøtt. Vallergan, her kommer jeg. Bare se litt på Tv først. Vet ikke hvorfor jeg skriver Tv med stor bokstav ofte : ) – Om du lurte. God natta folkens!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
