PrinsesseTonePus

Bloglovin’ <3

Posted on: 20/03/2010

Yess! Da var jeg også med i Bloglovin’-«klanen» <3 Er dere stolte nå?

Jeg skjønner ikke en ting, enda, men herlighet. Det kommer seg! Eller, «det fikser vi.» som jeg har sagt i evig tid nå. Kjærestemannen holder på å bli gaaal.

Akkurat nå er jeg Prinsesse-Tone, å ser på tv.

I går sendte jeg litt sponsor mail osv., det blir en stor deltidsjobb, det må jeg si, men det er verdt det. For min del ihvertfall! Har en drøm om å få noe innen.. Jeg vet ikke, er noe som mangler bare.

Når jeg stod opp i dag, spiste jeg, for første gang siden… Torsdag? Det er villt, men jeg hadde skikkelig store smerter i magen i går. Bedrer seg nå. Anyway, spiste, myyye. Fire skiver, for dere som finner det interessant.

Dusjet, stelte meg. Å tok på mitt nye tøy som jeg fikk på gavekortet jeg fikk av mamma og stefar till jul. Hele den familien er forresten på Hovden nå, å jeg er hjemme. Skreiv reine stilen på mail, til Sandra. Ang sponsor tips, ja, jeg deler mine sponsor-hemmeligheter med en person ; )

Nå vimet jeg veldig her. Tøyet, får dere bilde av en annen dag. Klokken er 20. Kosegrisen min, Kim kommer snart, å så skal vi opp til Tommy, kos <3 En dag skal vi bli bestevenner, tenkte jeg.. : )

Kanskje noen følger meg på Bloglovin’ når jeg kommer hjem, om jeg har fått det til da. Eller kanskje ikke : ) Vi snakkes, hadet på badet!

*Rekke tunge*  <3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,426
