PrinsesseTonePus

Tit-tit..

Posted on: 17/03/2010

Hei!

Ble bare kveldsmat, å rett i seng i gårkveld. Orket ikke å dusje. Jeg har ikke vært på jobb i dag. Skulle vært oppe å hentet noen papirer, men det får så være. Har vondt i magen, å er kvalm.

Nå skal jeg prøve å få i meg noe mat. Å dusje, det er helt sikkert. Om en time skal jeg ta bussen, har time hos legen.

I kveld skal jeg passe mine brødre, kan ikke si jeg er så positivt stilt til det akkurat nå, men mamma betaler farging av vipper og bryn for meg, såå.. Da er jeg fornøyd : )

Farge vipper og bryn i morgen, planen var å ut til Fredag. Fest hos en kompis, å så opp på «Messo». Håper magen kommer i normal modus før den tid. Jeg vil virkelig, virkelig ut!!

Tuddelu! ; )

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,484
