PrinsesseTonePus

Tøy, Vallergan, Elina, Charlotte og passing av småbrødre..

Posted on: 17/03/2010

Hei og hopp!

I dag brukte jeg ett gavekort jeg fikk på klesbutikk, av mamma og stefar til jul. Det er veldig bra til meg å være siden jeg så og si aldri kjøper tøy, jeg er ikke den type jente. Ble utrolig fornøyd, lyse og fine farger. *Sjokk* En nøytral hvit topp, en tunika lignende ting i hvit, og to magebelter (beige, sort) *Dobbel sjokk* Det er ikke meg i det heletatt, men jeg passet det veldig godt! Vil dere se bilder? Jeg legger inn før helgen ; )

Også  fikk jeg vært hos legen, bildene fra MR’en var uforandret. Noe som er positivt. Fikk legeerklæring, som ble sendt direkte til Nav. Endelig kan jeg søke videre om penger, å komme meg ordentlig ut i jobb. Å utskrevet Vallergan, noen skal sove godt i natt <3 Greit med legevikar ; )

Møtte Charlotte og kusine Elina. Di ble med meg hjem, koselig! Vi spiste, snakket og koset oss. Charlotte gikk hjemover i 18-tiden. Elina kjøpte forresten et «undertøy-sett» av meg i dag, fra ArtsAndGifts. Jeg passet det ikke, har tydeligvis for store pupper : ( Men Elina var kjempe fornøyd!!

Passet brødrene mine fra kl 18. Da var det selvfølgelig barne-tv, jippi! Vi surret og styrte litt sammen. Ungene, Elina og jeg. Frem til kveldsmat, å ungene var i seng før 21.

Videre snakket jeg og Elina litt om.. Sex, vibratorer, undertøy osv. I den kategorien altså ; ) Hun gikk hjem ca. 22. Mamma og Tom kom hjem rundt 22:30. Di hadde spist middag med noen venner.

Nå skal jeg ut med søppla, søppeltømming i morgen. Legge nyvasket overmadrass og laken på senga. Nytt dyne og putetrekk, pluss henge opp noe tøy og vaske Kim sin dyne. Han skal sove hos meg i morgen! <3

God natta! Klokken er 23, jeg kommer meg ikke i seng før etter midnatt en gang. I morgen skal jeg farge vipper og bryn. Det er som betaling for passing av ungene i dag.

Hipp hipp hurra!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
