PrinsesseTonePus

Tone Slappesen – feit mat, champagneglass & tv! <3

Posted on: 16/03/2010

Mandag, 15. Mars 2010

Slappe slappe slappe dagen. Hadde sovnet sulten og kald pga. det dumme strømbruddet. Jeg våknet til litt 6:30, da var Tom innom å fikset strømmen for meg. Sovnet igjen, å når jeg våknet for andre gang hadde jeg en sykt feit frokost. Ostesmørbrød med rømme, dressing og ketchup. Der skulle det ikke spares på kaloriene, deilig!

Og appelsinjuice. Det er så godt syns jeg! I stetteglass, vel og merke. Nå for tiden drikker jeg bare fra champagne-glass. Til og med når jeg drikker Oboy. Når man bor for seg selv er alt lov ; ) Til å med å ligge i en grusomt stygg lilla morgenkåpe, på sofaen hele dagen foran tv.

Det var nemlig akkurat det som skjedde! Å nei, selvsagt er ikke bildet av beste kvalitet, med en modell på, men thats life. Anyway syns jeg ikke det er så galt til nettopp å ha våknet. Og sovet med sminke, som forsatt sitter på. Sleeping beauty vet dere, haha x) <3

Som sagt, dagen var bare slapp. Så slapp at jeg til og med tok bilde av blåmerket jeg hadde etter jeg fikk intravenøst på Røntgensenteret, Torsdag 11.Mars. Bildet er da tatt fire dager etter. For dere som bryr dere om blåmerke-statistikk og bilder : P

        

Båndet  rundt hånda er forresten en «O-ring.» Kim har også sånn <3 Jeg må ha den dobbelt siden håndleddene mine er så tynne.

Cyanide and Happiness

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
