PrinsesseTonePus

Nada…

Posted on: 16/03/2010

Tirsdag, 16. Mars 2010

I dag har det ikke skjedd noe, jeg har vært kvalm og hatt vondt i magen. Ingenting mer å si om denne dagen. Jo forresten; «Gratulerer med dagen, Bestemamma!»

Klokken er 1., snart. Jeg skal hoppe fort i dusjen, spise litt, å legge meg. Skal på jobb i morgen, frem til 13. Da må jeg vende nesen mot legesenteret, hvor jeg har fått time hos en lege. Juhuu.

Dette blir forresten siste Cyanide and Happiness, ble fort lei av dem. Å jeg avslutter med en lang en.

God natta! <3

Cyanide and Happiness

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,304
