PrinsesseTonePus

Drifting, Mac Donalds og strømbrudd..

Posted on: 16/03/2010

Søndag, 14. Mars 2010

Kim og jeg våknet ca. 9:30 begge to, jeg som til vanlig er ett helvete å ha med å gjøre på morgenen, bare smilte og lo. Di siste nettene Kim og jeg har sovet sammen har vært fantastiske. Jeg har sovnet fort, å det er digg. Kims teori på det, er at han kjeder meg så mye at jeg bare sovner, kanskje det er sant… In your face, Kjærestemannen! ; )

Vi stod opp, også klippet jeg min kjære på håret, det har jeg alltid gjort. Itillegg er jeg flink, tenk! Han hoppet i dusjen etterpå, å så kjørte vi hjem til meg for å spise frokost. Kim kokkelerte på kjøkkenet mens jeg dusjet. Flinke gutten, Kim kan lage mat! Vi spiste.. Frokost-burger x) <3

Rundt 12., møtte vi Glenn og Sebastian, å kjørte til Sørlandsparken for å se på drifting. Jævlig kaldt, men fikk satt oss inn i bilene etterhvert, å hadde god sikt derfra.

      

Var hverken mange biler eller veldig imponerende kjøring, men jeg forelsket meg selvfølgelig i bilden på det øverste bildet. Kim kjørte litt rundt forbi sammen med Glenn og Lææærs. Da hoppet jeg inn i Pickup’en til Sebs, å tok en røyk med han. Også fant vi kjærestemannen min og di andre etterpå.

      

Sebs, Glenn, Lææærs (ikke synlig) og Kim-pusen min langt langt borti der.

Satt meg over i Kim sin bil etterhvert, siden han savnet meg så veldig ; ) Som dere ser.., vi er to helt normale mennesker!

Videre heiv vi oss alle sammen ned på Mac Donalds. Lææærs, Glenn, Sebastian, Kim og jeg. Eivind kom etterhvert. Det var veldig koselig. Itillegg er det ikke hver dag jeg er ute å spiser med fem gutter, haha! : )

.. Glenn . Eivind . Sebs ..

      

En nice Sierra vi så på vei hjem, også «den» fargen da, fantastisk! Resten av dagen vimet vi rundt. Litt i Kim sin garasje med guttene, litt i garasjen til Glenn, stod å snakket litt med folk på Tangvall osv.

Kim og jeg vasket bilen aka «gullet» til svigermor. Også kjørte han meg hjem.

      

Når jeg kom hjem, gikk jeg opp i huset til mamma, å ryddet kjøkkenet der før familien kom hjem. Gikk hjem til meg selv, hang opp en maskin med tøy, å satt på en ny. Hadde besøk av brødrene mine osv. Også deltok jeg i en konkurranse på internett, har en god følelse, vi får se hva som skjer.

På kvelden røyk strømmen, igjen. Jævla sikringer!! Jeg la meg sulten, sint og kald klokken 1:30 etter å ha styrt med sikringene lenge uten å lykkes.

Cyanide and Happiness

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
