PrinsesseTonePus

Perler meg her, og perler meg der! <3

Posted on: 15/03/2010

.. PrinsesseTonePus ..

Nå har jeg virkelig blitt bitt av perle-basillen. Har lyst til å lage nydelige, søte, tøffe og røffe smykker og armbånd.

Har søkt på Google, å funnet mange fine bilder av utstyr og tilbehør som er 100% min smak. Hvite perler, blanke og matte i fargen. Klare og/eller gjennomsiktige, metall perler og charms (ekstra-pynt til smykker, armbånd ol.)

    

Hva man kan lage av det forskjellige er smykker, armbånd, øredobber, ringer. Til og med pynt til mobilen, pynt til blomster-oppsatser osv.

 

   

Nyttig utstyr er f.eks wire (ståltråd til å lage produkter av.) Oppbevaringsboks til perler og utstyr. Avbitertang, flattang og rundtang.

Jeg har så lyst, jeg har sååå lyst! Man kan lage utrolig mye fint. Til venner og familie. Deg selv. Selge, å gi pengene til veldedighet. Det er en fin ting. Om man gjør noe bra for andre, får man det bedre med seg selv automatisk.

 

Love it!

1 Response to "Perler meg her, og perler meg der! <3"

Ja perler kan bli en hel lidenskap – en ganske dyr hobby, men også utrolig givende!!! det lønner seg å shoppe fra utenlandske nettbutikker, for utvalget her i Norge er ikke så bra og så er det dyrt…
Lykke til med perlingen, håper du blir hekta!!

Hilsen en annen hekta perler

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
