PrinsesseTonePus

Man begynner å tenke litt, når man er sekunder fra å dø momentant…

Posted on: 15/03/2010

Lørdag, 13. Mars 2010

Våknet 9:30 eller 10:30, ikke helt sikker. Tror det var 9:30, for det var litt «tidlig.» Lå lenge i senga å våknet, det var utrolig deilig! Lese nettaviser, litt msn og blogg. Sende sms med kjærestemannen osv.

Når jeg omsider stod opp, var klokken tolv. Jeg gikk opp i mamma og di sitt hus, som jeg passet den helgen, å laget meg burgere til frokost! Yeah, lite sunt! ; ) men det bryr jeg meg lite om, å det var veldig godt.

Etter mat, slappet jeg av foran tv med oboy. Åh, det er sykt digg, beste!<3 En lang og slapp periode gikk. Hoppet i dusjen hjemme hos meg selv, å Kim kom på besøk. «Hopp-tjohei og falle-ralle-ra, vi hoppet rundt å hadde det veldig veldig bra!!» x) Dusjet igjen.., sammen, også laget jeg mat til min kjære, ja.. burger.. Han liker også feit mat.

Vi kjørte litt rundt i bilen. Ikke Hiace’n – den vanlige, men Cossien (Sierra Coswort, for dere som er tard’s.) Den er ekte kjærlighet! Vi kjørte 14 timer for å hente «baby’n», Kim og jeg.

 

Uansett.. Den er vakker!! Vi kjørte litt rundt, å i mørket på motorveien var det vanskelig å se, alt skjedde veldig fort.. Det gikk ikke opp for oss før etterpå, at vi holdt på å bli drept. Det var helt sinnsykt! En bil kom i sin motsatte kjørebane, rett mot oss. Vi kunne ikke sluppet unna uansett, biler kom mot fronten vår i begge kjørebanene.

Han som kom mot oss i vårt felt kom typisk i 150 km/t, å kjørte forbi to biler, om ikke det var tre. Med oss som bil imot, maken til idiotkjøring! For han sin del hadde jeg håpet at det hadde smelt, vi hadde dødd momentant, men anyway. Idiot! Jeg kan ikke si mer. Vi kjente vindtrykket i hele bilen, og lyden. Centimeter ifra, det var helt sykt. Vi kom imot på stive hjul, med bremsa i bånn.

Vi kjørte hjem, å kom oss veldig fort, tenkte ikke mer på det. I kveldinga 20-21 tiden, så vi film. Med Kims bestevenn, Glenn og dama hans Vilde. Og Sebastian, en annen kompis. Veldig koselig! Jeg liker sånn <3

Etter folka var gått, gikk vi opp til svigermor. Spiste litt popcorn og drakk saft, å så var det kvelden. Jeg sov hos Kim. Deilig! Sover så utrolig godt med han, spesielt di siste gangene vi har sovet sammen. Søteste kjærestemannen min!! <3

Cyanide and Happiness

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
