PrinsesseTonePus

Kreativ, kreativ oh la la la! <3

Posted on: 14/03/2010

Åh, jeg har fått ett kick! Jeg har en stund hatt helt kribling i fingrene, lyst til å gjøre ett eller annet, men ikke funnet ut hva.

*Bang!!* Der, «popp», kom jeg inn på «smykkeronline» sine nettsider, der ble jeg lenge, for i si det mildt.

Perler, detaljer, redskaper og mye inspirasjon til smykker, armbånd, kreativ, kreativ, kreativ og mange muligheter! Oh! Det vil jeg! Se her da, sånn som dette kan man lage enkelt som bare det;

Oppskrift på armbånd, «step by step» ligger her.

 

Jeg blir helt forelska!

Har så utrolig lyst til å begynne med «dille-dall» igjen, men nå må jeg snoke enda mer. Www.smykkeronline.no

Blogges! <3

1 Response to "Kreativ, kreativ oh la la la! <3"

[…] Klikk på bildet for å forstørre. Jeg kom opp på listen etter å ha meldt meg på konkurransen via mail, å skreiv ett innlegg i bloggen. Om du vil se innlegget jeg skreiv, klikk her. […]

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
