PrinsesseTonePus

Tone i kirka… Snømåking til den store gullmedaljen, og stillhet <3

Posted on: 13/03/2010

Fredag, 12. Mars 2010

Hoppet i dusjen kl 10. Har hatt himla greie arbeidstider i det siste. Møtte sjefen og di fire største ungene utenfor hos meg rundt 10:45. Det var påske-«gudstjeneste» nedi her. Jeg trengte ikke å oppom jobb først da.

Gikk ned til kirka. Så.., da var vi der en stund. «Kjeeeeempe interessant», men okei… Det var selvsagt bedre når det var rettet mot barna, da var det faktisk litt å følge med på. Også møtte jeg to barn jeg har hatt i en annen barnehage, og en tidligere kollega. Det var veldig koselig! Det var en liten gutt som slapp den lengste fisen jeg noen gang har hørt, eller promp. Skikkelig lyd. Jeg var imponert! ; )

Første dagen på jobb uten kjeledress, digg! Etter kirka, gikk vi opp til barnehagen. Var tilbake ca. 12, spiste ute og var ute resten av dagen. Deilig vær! Strålende sol, skinnende Tone <3 I «er du min type?» t-skjorte. Hadde bare t-skjorte og jakke, å skuffet snø som en helt! : )

Fikk t-skjorta av mamma. Eller, låner den. Hun har ett håp om å krympe en dag ; ) Det er blodgiver-reklame, jeg syns den var litt fet. Hadde tenkt å bli blodgiver selv, men gadd ikke. Man kan ikke ha piercing i slimhinner da, å jeg vil ha i tunga med tiden, så… Di kan ta mammas blod heller. Kim sa «ja» når han så t-skjorta, yes!! <3

Fikk noen papirer av sjefen, som hun hadde fått fra Nav, jeg har ikke satt meg helt inn i det. Er en søknad, og to blekker. Så.. Tok med meg skjemaet, blekkene ligger på jobb. Tar med di til legen på Onsdag, å håper på hjelp fra henne, siden hun vet svarene bedre enn meg ; )

Gikk hjem 16, møtte mamma og di. Jeg passer huset dems i helga. Nøyt huset, stillheten og roen hele kvelden, alene. Deilig! Med tv og data. La meg 1., å sovnet 2-2:3o.

Plumbo – Wonder Bjarne, er helt hjertebank! <3 Harry harry harry, det er sååå’ bra. «Wondeeer, Wonder Bjarne. Wondeeer, Wonder Bjarneee!» God helg folkens!

Cyanide and Happiness

Bildet spesielt til Lasse ‘dogfucker’ H., med ønske om en dog fucking’s god helg. Du skylder meg penger, dust! 

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,484
