PrinsesseTonePus

Sykepleier, Nav-idiot, beste sjefen, kjærestemannen og svoger <3

Posted on: 13/03/2010

Onsdag, 10. Mars 2010

Sykepleier Merete kom til meg 9:30. Første «møte» siden hun ble friskemeldt, etter å ha vært sykemeldt siden rundt jul. Greit å få tilbake litt av teamet mitt.

Vi fikk snakket litt, hun snakket med lege osv. Prøvde å få ordnet opp litt der, skal til legen Onsdag, 17. Mars. Da kan jeg ordne legeerklæring til Nav, som er ett «must» å ha til rehabsøknaden. Som jeg allerede har sendt inn til dem. Merete prøvde også å få tak i saksbehandler idiot på Nav, men neeeeida.

Når hun gikk, satt jeg på med henne ett lite stykke, så Sara slapp å følge etter meg til jobb. En røyk etter jeg ble sluppet av, vips var jeg på jobb. Ca. 10:30. Sjefen hadde snakket med ei på Nav, ikke pga meg, men hadde kommet inn på meg, å jeg kunne bare begynne å jobbe. 

Litt etter ringte Merete meg, idioten hadde sagt at jeg for all del IKKE måtte begynne å jobbe. Han ville ha kontakt med meg, men hvorfor i helvete kontakter han meg ikke da!? Venter på at jeg skal kontakte han, eller hva faen er problemet? Åhr.. (Sånn… Ferdig.)

Vi spiste, gikk ut. En av ungene lånte bort sine solbriller til meg, veldig greit. Solbriller er uansett noe jeg ikke kler ; ) Jeg og kollega satt i solen å koste oss og pratet, mens ungene lekte. Å sjefen ordnet noen papirer inne.

«Hei, jeg heter Harry!» <3

Sjefen kom ut, å hadde skrevet en mail til ei på Nav som hun har en god tone med. Veldig flott mail, hun hadde spurt om hun kunne skrive en. Jeg tenker bare «jo flere, jo bedre!» Vi har vært tre stykker som har mast om ett møte med Nav siden August/September, uten respons. Omtrent ett halvt år. Det er galskap!!

Jeg gikk hjem kl. 16. Å spiste pannekaker hos mamma og di. Digg! Masse sukker <3 Leste mailen Nina hadde skrevet til Nav, å mamma ble helt rørt. Så.. Den mailen virker. Sjefen min er best!

Kl. 18 hentet Kim meg, filmkveld med svoger Tommy. Kim dusjet, og hentet pizza på pizzabakeren, Tommy og jeg fikk mye alenetid. Det liker jeg. Vi var Knoll og Tott rett og slett. Koselig!

Kim kom med pizza, vi spiste. Så på tv. Vil du bli millionær – hot seat, Hotel Cæsar og litt av Farmen, før Kjetil og Kjartan show – dvd ble satt på. Di er konge!

La meg med en gang jeg kom hjem, å sovnet før 00. Utrolig!!

Cyanide and Happiness

<3

 

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,426
