PrinsesseTonePus

Tann-funn i senga og kjærestetid<3

Posted on: 12/03/2010

Mandag, 8. Mars 2010

Jeg våknet av at noe stakk meg, fant fort ut at det var.. en tann. Lille pusekatten min sin tann. Litt vittig opplevelse, våkne med en tann i sengen liksom, hehe.

Kim skulle sove hos meg, valgte derfor å ha en heeelt perfekt seng. Heiv dynene på vask. Hang opp noe tøy.

Kim kom, vi koste litt, så på tv. Stakk på butikken å kjøpte inn til taco. Så på Farmen når vi kom hjem, å laget taco etterpå. Det var veldig koselig, og utrolig godt!

Å mens jeg styrte og stelte, som husmødre gjør ; ) Sovnet vennen min på sofaen, stakkar. Jeg redde opp senga, gikk ut å tok meg en røyk. Gjorde klar til natta, å våknet pus.

Vi la oss igrunn tidlig, 23 eller noe, deilig å ha grisen ved siden av meg i bingen igjen! <3  

Tirsdag, 9. Mars 2010

Våknet opp 6:30, med verdens herligste kjæreste i senga <3 *bank-bank* Han gikk på jobb, å jeg begynte å gjøre meg klar til å gå på jobb. Hadde en bolle med litt «taco-salat» fra dagen før, til frokost. Deilig!

Snakket med sjefen, skulle heller komme dagen etter… Så da gikk jeg bare rundt å surret, litt data, litt tv. Nøyt sola, den utrolig deilige sola som er her for tiden varmer min kalde sjel x) <3 Slappet av og koste meg, sov litte granne også.

Betalte noen regninger, med di pengene jeg for tiden ikke har råd til å bruke. Fordi det ikke blir nok til husleia. Jævla kommune styrt dritt som ikke ordner med lønn. Skal nok få det som jeg vil, prinsesse som jeg er.

Til kvelds hadde jeg «wraps», super-digg <3 Mens jeg så på Hotel Cæsar. Også så jeg Sporløs med Sturla Berg Johansen etterpå, det var utrolig bra! Go Sturla! Syns ikke han er så gal å se på heller jeg <3 Til homofil, eks-narkoman i 40 åra å være ; )

Når jeg skulle legge meg, la jeg merke til at pusen (med en tann mindre) hadde tisset på overmadrassen i senga. *Sinna og gaaaaal!* Heldigvis hadde det ikke kommet igjennom, så jeg heiv overmadrassen av, gjorde senga klar, å la meg. Det dumme dyret var ute den natten.

Cyanide and Happiness

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,303
