PrinsesseTonePus

Familieselskap og fylla..

Posted on: 09/03/2010

Lørdag, 6. Mars 2010

Lørdag morgen våknet jeg rundt 12, en gang.. Jeg begynte å rydde, vaske og støvsuge leiligheten. Hadde ikke fått surret meg til det før da, lille tustehøna.

Selvfølgelig ble jeg ikke helt ferdig, men det så bra ut. Var igrunn bare jeg som så, og visste, hva som ikke var helt hundre.

Lille Kimmen min måtte på sykehuset for å fikse på lille tanna. Stakkar liten. Di fikk ordnet det, borret litt og fikset den litt midlertidig. Bildet under er fra begynnelsen av 2009.

Klokken nærmet seg 15., jeg tok en røyk, å gikk i bursdagselskap til lillebror. Der var det full rulle, og nok av folk. Hva mer er det å si? Familieselskap er familieselskap.

Jeg snakket med Elina og Thomas, Thomas skulle ha vors senere på kvelden. Å jeg heiv meg med, merket at jeg ikke hadde greid å sitte hjemme alene den kvelden.

Vi stakk rundt 17:30, Elina, Thomas og jeg. Hen dit, tilbake hit, hente her, kjøpe der, å vips var vi i Greipstad hos Thomas ; )

Sangen jeg hadde på hjernen den kvelden; Rune Rudberg – Velkommen til Hotel Cæsar.

Å ellers sier vel bilder mer enn ord?

  

.. Elina . Frustøl . Tom ..

 

.. Nygård . Thomas . Elina ..

 

.. Kyss ? ..

 

.. Fredrik . Jon . Renate . Frustøl . Tom . Morten ..

 

.. Marte . Anne Line . Renate . Frustøl . Tom . Morten ..

.. Randoms ..

.. Julie, som jeg slo i biljard! ..

I 00-tiden begynte folk å bevege seg videre. Elina, Thomas, Frustøl, Julie og jeg ble igjen en stund, før vi stakk opp til Ronny. Der ble vi selvfølgelig kastet ut. Thomas og vi tre jentene stakk hjem til Thomas igjen, å ventet på sjåfør.

 

.. Jeg ..

Begynte å dille med håret mitt allerede i 00-tiden. Før vi dro til Ronny. Sånn ble det seende ut. Jævlig. «Hjemme igjen» hos Thomas. Julie og jeg satt å snakket.

 

.. Meg . meg . meg ..

Sjåfør – Fredrik var kommet.

 

.. Elina . Julie . Meg ..

.. Thomas . Jeg ..

Vi ble kjørt hjem til Søgne alle fire.

Julie og jeg tok følge ett lite stykke, å så var jeg vel hjemme, 2:30. Fant senga ganske fort. Selvfølgelig tok jeg noen bilder først, som jeg syns var veldig tøffe, da. Her er resultatet;

 

.. Meg . meg . meg ..

.. Jeg . jeg ..

xXx

.. Meg ..

Lørdagens Cyanide and Happiness

<3

 

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
