PrinsesseTonePus

Dagen derpå, o’hoy! ..Sammenbrudd..

Posted on: 09/03/2010

Søndag, 7. Mars 2010

Natt til Søndag snakket jeg litt med kjæreste-gutten å telefonen, han hadde også vært ute. Deretter sovnet jeg, å så, yeah, dagen derpå.. Etter alt for lite, og dårlig søvn våknet jeg. Paah. Kvalm og  jævlig. Jada jada, spy og host og hark. Dårlig blanding av alkohol-inntak dagen før.

Lå i senga en god stund før jeg i det heletatt greide å virke. Helt utspydd. Er ikke dette deilige detaljer dere? ; )

I bakrus og morgen-tryne. Fantastisk x) Å, ja.. Jeg sov med det sjerfet faktisk. Det er kos!

Av og til streifer tankene om man er helt gal. Jeg fant ut at jeg var helt normal, selvfølgelig. Med sammenklistrene øyevipper, ufargede øyebryn og alt <3

Etterhvert fikk jeg dradd meg ut av senga. Klokken var vel 10. Å jeg sjanglet forsatt litt. Så kul er jeg. Surret litt rundt i morgenkåpen, å gjorde selvfølgelig ikke noe fornuftig.

Stooor nese, to haker, mini-øre og fett hår, da har man alt; God Søndag!

Stakk med tiden opp til mamma, å snyltet på kjøleskapet hennes. Jeg hadde ikke noe salte greier selvfølgelig. Turte ikke spise med en gang, så begynte bare med pålegg, to saltpølser..

Drakk litt vann å sånn, en time eller to gikk, så smørte jeg to skiver med saltpølse, som jeg tok med hjem. Det var utrolig digg å få litt mat i skråtten. Satt å så hele  ukas reprise av Farmen. Greit å få tiden til å gå litt fort.

I en periode har følelsene mine ikke vært særlig bra, hele denne dagen gikk jeg bare å deppa. På kvelden fikk jeg ett sammenbrudd, jeg bare grein og grein og grein. Ingenting var greit, alt var galt.

Alt for mye å tenke på, og ordne. Pluss at jeg snart er blakk, ingen får ordnet med utbetaling av lønn til meg ang. jobben. Snart tomt på kontoen, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg da. Mangel på energi. Gruer meg utrolig nok veldig mye til MR’en til Torsdag. Og stresser.

Kim kom en tur, satt å holdt meg i mange timer. Jeg fikk ikke ut ett ord, bare grein. Han var veldig flink med meg den kvelden. Han reiste hjem rundt 22:30. Jeg la meg i senga, med; En bamse å holde rundt, håndkle rundt puta, to dyner, ett sjerf rundt halsen og over munnen, to puter osv. Veldig greier. Trengte mye trøst.

Meldte bittelitt med Kimmen min, han skulle komme dagen etter, å være der neste natt. Det satt jeg veldig pris på! Mitt sammenbrudd hadde slitt meg helt ut fysisk, så jeg sovnet som en stein, allerede før kl. 00. Det er ikke vanlig tid til meg å være.

Søndagens Cyanide and Happiness

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
