PrinsesseTonePus

Bursdag, nyklipt hår og bitt i ansiktet av bulldog x 2…

Posted on: 08/03/2010

Fredag, 5. Mars 2010

Dagen begynte med at jeg gikk opp til mamma og di, for å synge bursdagssang for lillebror-Emil som ble 3 år. Kl 6:30 på morgenen (!) Emil var kjempe fornøyd, å min gave var selvfølgelig best.

En Donald Duck bil han har ønsket seg veldig. En sykebil. En ball, som han også hadde ønsket seg. Og en liten pose med seigmenn. Smilet var stooort. Å Emil var en veldig stolt gutt.

Og litt sint, siden vi sa han ble tre år. Mamma gratulerte å fortalte at nå var han blitt tre år. Responsen var kjapp; » Nei, mamma!? Philip sier ikke det, æ æ to!!! » Hehe. En ansatt i barnehagen hadde snakket om at han var to frem til fredag. Mamma har feil da, om barnehagen sier det xD

      

Når jeg kom hjem igjen, la jeg meg litt. Skulle ikke på jobb. Vi er litt overbemannet, så jeg kan komme og gå litt som jeg vil. Det benyttet jeg meg av, i og med at det ikke er ordnet med lønn enda.

Tenkte jeg kunne få ryddet litt også, så familien kunne ta en tur innom meg også når det skulle være familieselskap for lillebror dagen etter. Selvfølgelig ble ikke ryddingen noe av.

Rundt kl. 15 hoppet jeg i dusjen, og stelte meg. Tok likegodt å klippet meg, selv. Jeg får sprø innfall til tider ; ) Under er før- og etter-bilde. Etter-bildet ble ikke bra, i og med at det hadde blitt tørt, jeg hadde gått på tur, hunder hadde lekt med det osv. (Som det står om lenger nede i innlegget. )

Uansett, jeg ble utrolig fornøyd med klippen, det ble mye bedre enn det var! Etter jeg var helt fix fax sax ferdig, klappet og klar, spiste jeg middag med familien. Bursdags middag, bare kjernefamilien. Mamma, Tom, Emil, Benjamin og jeg. Koselig å gjøre det, selvom bursdagen skulle feires Lørdag!

Heiv meg hjem, kledde på meg varmt tøy, fant frem noe av Kim sitt varme tøy, noe tur-kos og hoppet i dressen. Gikk for å møte Kim, så kjørte vi til Grøvan. (Å… Der ja.. : P ) Vi skulle gå tur med hundene til ei som hadde nattevakt. 15 – 3, faktisk.

Kim og jeg gikk på tur med dem. Ble helt forelska. Bulldog. Så stygge at di er helt nydelige. Jeg vil ha sånn! En Amerikansk Bulldog. Rottweiler er på 1.plass, men di her kommer hakket etter. Jeg hadde Thelma og Louise. Kim hadde Obelix. Tre stykker ja.

Koste oss fælt, var innom svigermor å viste dem frem. Også gikk vi videre. Kim spiste det ene » fylte påskeegget » vi hadde med oss. Jeg lekte litt med hundene, eller.. di lekte med meg. Jeg lå på bunnen, å hadde ikke sjans til å komme meg opp. Satan å jeg lo. Kunne greid å fått dem bort, men da måtte jeg vært skikkelig hardhendt, å det ville jeg ikke akkurat da. Koste meg  jo : ) <3

Når jeg omsider ble lei av lek, å fikk kravlet meg opp, skulle jeg også ha ett » fylt påskeegg. » Tok hånda ned i lomma, å kliss klass, der var det sjokolade og melkekrem knust og smurt rundt hele lomma, nøklene og mobilen. Kim fikk seg en god latter ihvertfall. Jeg var mer baby.. » Æ vill å ha sokkojaade!! » Men men.

Happy face – Tone, Thelma valpen til venstre, Louise valpen halvveis oppå meg til høyre (yndlingen min) og Obelix foran. Han er bossen! Her var vi nesten » hjemme «, å Kim måtte ta bilde av meg.

Vi lekte litt med dem utenfor huset, å litt i gangen. Der ble det litt voldsomt etterhvert. Jeg ble bitt i ansiktet to ganger, en gang rundt kinn/kinn-bein, å en gang kinn-bein/øye. Det gikk utrolig nok veldig bra, gjorde ikke vondt, bare sånn » Au! » – ferdig, men jeg kjente det i øyet lenge, det bare rant og rant. Bare det jeg ble bitt i, komisk xD Ingen merker eller noenting, flaks. Leken ble litt for voldsom, å min kjære Louise beit ikke. Her plassert i bur når Kim og  jeg skulle videre. Søteste <3

Vi kjørte hjem til meg, for å hente noe smertestillende. Kim verket så i tanna. Den han har greid å knuse. Når han hadde fått svelgt det ned ville han ligge på sofaen til det virket. Jeg fikk helt vondt, når gutten min har vondt å jeg ikke kan hjelpe, blir jeg helt fra meg. Han ble en stund, lå bare å verket. Stakkars liten!!

I 20-21 tiden kjørte han hjem, lille skatten min. Fikk melding senere på kvelden at han heldigvis hadde fått ordnet seg med tannlege til dagen etter.

Kveldens Cyanide and Happiness

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,304
