PrinsesseTonePus

Erotikum – Vibrator – Glidemiddel – Hygiene

Posted on: 05/03/2010

I dette innlegget kommer min vurdering av produkter jeg har mottat fra Erotikum. En erotisk butikk på nett med alt fra vibratorer, undertøy og kostymer, til moroartikler som penis isbiter og godteri-undertøy. Helt min stil. Følg med!

Lady Finger Vibrator ;

Søt liten vibrator i rosa, med navn Lady Finger. Denne er i plast, enkelt design og lett å rengjøre. Bruker ett AA-batteri, å har veldig god vibrasjon. Praktisk av/på bryter i bunnen. Passer alle, også veldig grei til nybegynnere grunnet ett-trinns vibrasjon.

Vibratoren, Tongue ;

Vibrator, i silikon. Føles som en ekte tunge, bra vibrering. Vanntett. Av/på knapp under. Batterier følger med. Designet i Usa. Helt klart en opplevelse utenom det vanlige.

 

Glidemiddelet, durex play tingle ;

Dette er et av mange glidemiddelprodukter i en populær serie. Tingle har en «doserings-pumpe» som hjelper deg å dosere riktig mengde gel. Dette produktet kan brukes med og uten kondom, å på vibrator eller dildo. Glidemiddelet har smak og lukt.  Ikke klissete og glir godt, veldig-veldig bra!

Erotikums eget glidemiddel, EROTIKUM ;

Små tuber med vannbasert glidemiddel, kommer i to smaker og lukter, mint og jordbær. Min personlige favoritt er jordbær. Middelet er ikke klissete, glir og lukter godt. Allergitestet.

Hygiene Disinfectant Cleansing ;

Desinfeksjon og hygiene-rens. Denne får bort 99%. Virker bra på bla. skinn, latex, plastikk, lær og silikon. Smøres på, å tørkes bort med papir, reduserer sjansen for infeksjoner. Ett ekstra pluss for «press»-åpningen. (Bilde sammen med glidemiddet fra Erotikum.)

Vibratoren, LOVELINESE angell ;

En rabbit-lignende vibrator, men dette er ingen rabbit. Mer sjødyr aktig, dermed er dette Tones sørlandsvidunder. Før jeg vurderte den, var jeg skeptisk, pga utseende, men denne overrasket meg veldig positivt. Dette var en av di bedre. Vibrerer og roterer i flere soner, i 7 forskjellige trinn. En utrolig opplevelse! Veldig brukervennlig og enkel og bruke. En av mine favoritter. Tones sørlandsvidunder.

Diamond G-spot ;

G-punkt vibrator i diamant design, utrolig stilig. Fås i tre farger. (Rosa, lilla og sort.) Selv har jeg rosa, veldig fornøyd. 100% vanntett. Multi-speed, du kan justere vibrasjonen etter eget ønske, steg for steg enkelt, ved å vri for å justere vibrator styrke. Passer til alle.

 

Hjemmesiden til Erotikum anbefales på det sterkeste. Di har virkelig en god blanding av alt. Det er billig, å man får god service av hyggelige mennesker. Rask frakt. Dette er min favoritt butikk på nett, garantert!

1 Response to "Erotikum – Vibrator – Glidemiddel – Hygiene"

oisann her var det mye bra linker. har du prøvd kjøpe noe der selv ? De virker jo bra da :) Takker for tipset

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
