PrinsesseTonePus

Tit-tit! : )

Posted on: 04/03/2010

Ville bare innom å si hei! «Hei!»

Klokken er snart 14, jeg har nettopp satt over en rundstykke-/brød-deig, igjen. Selvfølgelig er jeg flink husmor ; )

Klarte ikke å sovne før 5:30, våknet litt rundt 9, å så 12. Å elles har jeg bare slappet av. Nå snoker jeg litt rundt på nettet, mange interessante sider.

Også er jeg spent på sponsor pakke(r) som antagelig kommer før helga, gleder meg veldig!

I di neste innleggene legger jeg ut «restene» av Pon and Zi bildene jeg ha lagret på pc’en min. Tror ikke noen av di gjenværende har noe med min hverdag å gjøre, som noen av di andre har vært. Videre skal jeg bruke noe annet under hvert innlegg : )

Ha en fin dag prinser og prinsesser <3

Dagens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,304
