PrinsesseTonePus

I’m lovin’ it! <3

Posted on: 04/03/2010

I dag fikk jeg en utrolig søt gavepakke fra Karoline sin butikk, ArtsAndGifts. Jeg skriver vurdering av det i ett annet innlegg. Karoline er søt! Tusen takk.

Fikk også «hentalapp» fra postkontoret, hvor jeg hadde mottat en pakke fra en annen sponsor. Happy happy happy!!

Tok en tur i dusjen, heiv på meg noe av det jeg fikk av Karoline. Også gikk Tom, jeg, bror 1 & bror  2 opp til sentrum. Var innom banken, matbtikk, apotek og lekebutikk. I lekebutikken kjøpte jeg pakke til lillebror Emil, som blir 3 år i morgen, 5. Mars 2010 : )

På vei hjem gikk vi innom posten hvor jeg hentet pakken jeg hadde mottat, også kjøpte jeg litt snacks på matbutikken der også. Ikke galt å handle på to matvarebutikker iløpet av en time ; )

Vel hjemme hos «mor», av en eller annen grunn går det i det og ikke «mamma» for tiden, spiste vi egg og bacon hele familien, koselig!

Hjemme hos meg selv åpnet jeg postpakken, fra Erotikum. Jeg ble helt sjokkert, der var en blanding av alt jeg ønsket, jeg mener, alt! Der holdt di ikke igjen på noe. Tuuusen takk!

Om dette kommer også vurdering, som vil ligge under kategorien «Anbefales/Sponsor;» antagelig i løpet av kvelden eller morgendagen.

Hærlig dag! Fantastiske sponsorer!

Nå er det Hotel Cæsar, å etterpå skal jeg gi Jan Fredrik Karlsen en sjanse, ved å se premieren av «Lurt av Karlsen.»

Ha en fin kveld, det skal jeg!

Kim Erik <3

Kveldens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,582
