PrinsesseTonePus

Ny sponsor, igjen <3

Posted on: 03/03/2010

I natt sovnet jeg ganske seint, etter C.s.i, Big bang theory etc. Sovnet først litt på sofaen, også la jeg meg inn i senga tidlig på morgenen i dag. Skulle ikke på jobb i dag, var deilig å ligge lenge i senga.

I dag har jeg ikke gjort stort. Surfet litt på nettet, spist middag hos mamma og di, sett på tv og slappet av. Nå ser jeg på Hotel Cæsar, å venter spent på Farmen.

Har sjekket mailen, å har fått positiv respons fra to nye sponsorer. Det syns jeg er litt gøy. Juhuu : ) Dere kan virkelig glede dere til å få vite med hvem jeg har kontakt med, skikkelig spennende greier!

«Hei Lene!» Haha, jeg vet at du snoker…

Men nå er det farmen, vi snakkes <3

Å velkommen hjem Kimmen min! Du er søt <3 Gleder meg til Fredag. Passe tre bulldoger sammen, iiih : )

Kveldens Pon and Zi

<3 

2 kommentar to "Ny sponsor, igjen <3"

Hei tone :D

Haha, Lene :D
Jeg visste du fulgte med ;)

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,582
