PrinsesseTonePus

Beautiful day!

Posted on: 02/03/2010

Farmen-premieren var verdt å se i går. Jeg bare koste meg i gårkveld. Mamma og jeg gikk opp til barnehagen jeg jobber på, kl.22. Sara – pusekatt hadde fulgt etter meg til jobb, men ikke hjem. Sov på sofaen i natt, var så trøtt at jeg ikke orket å legge meg i senga. Sov utrolig godt! Wow.

Våknet av meg selv 6:30 i dag. Passet lillebror. Vi tok en tur opp på jobb rett etter 9. Å ble likegodt til 16. Fantastisk deilig vær! <3 I dag så jeg min første «tust» med grønt gress. Herlig, jippi! Etter å ha skuffet bort en halvmeter med snø, vel og merke. Vi var ute mange timer med ungene i dag. B og jeg poser på vei hjem;

Bleikfis(k)er. Fantastisk x)

Etter levering av lillebror hjemme hos «ho mor», la jeg meg på sofaen hjemme å så på tv. Med åpent vindu, solen varmet og skinte inn, herlig.

Kim og jeg planla å gå på grilltur, i dag igjen, jeg elsker det <3 Der jeg lå, sovnet jeg på sofaen, maks uflaks. Jeg hadde utrolig nok lyd på mobilen, men våknet ikke når han ringte meg. Våknet 19:30, ble ikke grilltur. (Unnskyld!) Vi tar det igjen en annen dag, kjære. 

Rett før 21, to på. Kjørte Tom og jeg på butikken. Endelig fikk jeg kjøpt røyk. Gikk tom for to dager siden eller noe. Også kjøpte jeg det viktigste, butikken var igrunn stengt. Må på butikken igjen i morgen.

Mottok søt natta melding av Lene nå, Lene er hærlig <3

*Nattakos til Lene.*

Nå ser jeg på C.s.i. Klokken er snart 23:30. Da er det Big bang theory. *Tommel opp.*  Kjæresten reiser til Hovden for å jobbe kl. 5 i natt. God tur kosegrisen! Vi må leke når du kommer hjem. «Til helga kanskje, neste helg.»

*Nattakyss til kjekken.*

Å god natt til deg som følger bloggen min, når du legger deg. Jeg blir oppe en stund til. Skal ikke på jobb i morgen.

Kveldens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,303
