PrinsesseTonePus

Husmor Tone

Posted on: 01/03/2010

Heisann hoppsann!

Når jeg la meg i går fikk jeg ikke sove. Var sulten, stod opp å spiste litt. La meg igjen rett rundt 22, men sovnet ikke før 2-3 tiden. Det er likevel bra til å være meg. *Fornøyd.* Tror jeg våknet fire ganger i natt, å når jeg våknet 5:30, fikk jeg ikke sove igjen.

Hadde klokken på 7, så lå med dataen i senga. Leste litt på vg, tv2.no osv. Å la inn ett info innlegg om meg på bloggen. Kl. 7 laget jeg fullkorns rundstykke-/brød deig, i morgenkåpa : ) Å hadde en kopp kakao <3

Mens deigen hevet tok jeg en dusj… hos mamma. Det er flaut å si, men jeg fikk ikke skrudd på dusjen hos meg. Den stod på det varmeste, å var skrudd ordentlig godt til. Å nei…, jeg har ikke gjort det. Åhr. Dermed fikk jeg ikke på vannet, å stakk til mamma å di. Vel hjemme, ren og pen, formet jeg noen rundstykker og ett brød.

I steketiden sminket jeg meg, å gjorde alt klart til jobb. Ringte til Røntgensenteret å fant ut når jeg hadde fått time for MR. Var Torsdag, neste uke. Mamma ringte meg. Skolens ferieordning hadde ikke plass til lillebror, jeg snakket med sjefen, å jeg kunne ta han med på jobb, i barnehagen. Han kom når jeg nettopp hadde laget niste av nybakte rundstykker, og frokost. Også gikk vi til jobb sammen.

Der var det full fart hele dagen. Var deilig for meg å være på jobb igjen, selvom jeg har øreverk og er litt pjusk. Gjengen med 5årings jentene var gale etter lillebror, han bare; «Di er bare forelsket i meg.» Hahaha, sånn sa jeg å.

Når vi var ute dreiv han og ei  av den å lå oppå hverandre, å rullet rundt i snøen. Klemte og lekte tikken, veldig gøy for dem. Denne jenta endte opp med å bli med oss hjem ; ) Vi gikk fra jobb rundt 15:30. Familien min trekker <3

Lille snuppa mi ble til ca. 19, moren kom å hentet henne her. Nå er klokken 19:30, og Hotel Cæsar har begynt. Ligger på sofaen å sløver, jeg er trøtt x ) Ohh <3

Ha en forsatt fin kveld. Farmenpremiere kl.20. Det skal jeg så sykt se på. Aldri vært veldig begeistret for det konseptet, men denne gangen må jeg se det. Noe i meg som forteller at jeg må ; )

Kveldens Pon and Zi  

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,484
