PrinsesseTonePus

Dikt, pomfri-spisende katt og kjærestedyr..

Posted on: 28/02/2010

I går hadde jeg definitivt ikke den beste dagen, i og med at kjærestegutten ikke innfridde mine tanker og drømmer om kvelden.

Selvfølgelig sovnet jeg ikke etter jeg hadde skrevet siste innlegg 21:30, ikke la jeg meg heller ; ) Jeg satt bare der, i sofaen, å var sur og lei. Podde-sur faktisk. Syns veldig synd på meg selv akkurat da, tenk.

«Prinsesse-vil-ikke.»

Men anyway, jeg fikk ett dikt som kommentar : ) Tone liker dikt, å dette var spesielt. I og med at det kunne vinkles på mange måter, å kunne ha blitt skrevet i mange situasjoner. Jeg tror bare forfatteren av diktet vet den virkelige historien. Tusen takk, Sofie! Dette satt jeg stor pris på, spesielt på en trist kveld.

He is in flight,
he follows the light.
But what can he see?
A beautiful bee.

Come to me,
or let it be?
What can I say,
I will find my way.

Why fly away?
When i’m on my way?
I’ll be there soon.
So we can watch the moon.

Var ikke det bare herlig? Min kveld ble bedre ihvertfall, jeg så det rundt kl. 2 i natt. Sovnet «allerede» kl.4. Det var veldig bra til meg å være. Siden jeg vanligvis ligger våken i senga helt til morgenen.

Våknet i 11-tiden, Kim hadde ikke gitt lyd fra seg da heller. Da var jeg ihvertfall sur, ved å ikke ha hørt noe fra han på over tolv timer. Jeg liker ihvertfall å vite at han har kommet seg trygt hjem, så jeg vet det ikke har skjedd han noe. Jeg sover urolig av sånt.

Likevel strålte jeg når jeg så hvem som lå i sengen min, da var hele Kim glemt. Lille Oliver Bowser er så fantastisk søt, se på denne lille skapningen;

Vi lå å koste sammen lenge. Sara hadde også litt tid til å kose. Det er jo sjokk! Sara er bitch, å ingen skal gjøre noen ting uten at det passer henne. Hun er på høyt plan en sær katt, men gud å søt! (Gammelt bilde.) Mamma’s jente;

Koste litt, slappet av litt, sov litt til. Å sååå vet du, kontaktet Kim meg. Alt virket som før, han var med noen kompiser på Mac Donalds, å lurte på om jeg ville ha Happy Meal. Herregud…, SELVFØLGELIG vil jeg ha Happy Meal! Mac Donalds og Happy Meal er jo best!

Han kom innom litt senere. Vi snakket litt ang. gårsdagen også. Å han hadde ikke gitt lyd fra seg fordi han ikke ville krangle, han gadd ikke det. Noen kjenner meg tydeligvis alt for godt. Jeg hadde tatt helt av gårde! Var en del stygge ord og kommentarer han ikke fikk hørt i og med at han ikke ga lyd fra seg i går. Det var nok like greit.

Han skjønte til slutt hvorfor gårsdagen var viktig for meg, i forhold til andre dager, å la seg flat. Om han mente det 100% vet jeg ikke, men jeg vant ihvertfall. *Tommel opp.* Også fikk jeg jo happy meal : ) <3 ER  jeg prinsesse, eller ER  jeg prinsesse?

Han ble ikke så lenge. Gutta ventet utenfor. » Tone, kan æ få en is? Iiii :) » Jaja, så fikk han en is. Frysen min har alltid is. Jeg sendte med til folka som satt i bilen også. Kim fikk et spark i ræva kyss, å hejdå, så gikk han. 

Jeg.. og Sara spiste. Jeg burger, hun pomfri. Hun elsker alt som er potet med salt på : ) Må være litt sprø potet, selvsagt, hvis ikke vil hun ikke ha.  Ja… For en sprø katt. Sørlandschips er favoritten hennes.

Klokken er nå 17:30. Jeg har ikke gjort noe fornuftig i dag. Slapper bare av, sliten. Hva skjer med det, noen som har nye batterier til meg?

Kanskje ikke Kim er et så dumt dyr likevel, eller?

Ettermiddagens Pon and Zi

<3

2 kommentar to "Dikt, pomfri-spisende katt og kjærestedyr.."

sååå ….. helt plutselig,
så jeg ei nusselig..
vet ikke hennes navn,
men vil gjerne få henne i havn.
det er viktig å være ærlig,
uten å bli for kjærlig.
viktig å gi henne respekt,
for å få en romantisk effekt.
det er sprett rompe hun vil ha,
trener for å gjøre henne glad.
vil du dele en flakse vin?
å det er ikke bare fordi du er fin.
jeg lager et dikt,
det er jo min plikt.
for å vise,
at det er ingen krise.
jeg er ikke som andre,
men jeg tror ikke du vil angre.
det går an å være feminin,
uten å være en maskin.
jeg gir deg en klem,
for jeg er definitivt ikke slem.

Du har det med dikt :)

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
