PrinsesseTonePus

Be my penguin? <3

Posted on: 28/02/2010

Hei! Jeg vil bare si god natt. Har bestemt meg for å gå på jobb i morgen, uansett,  får prøve å sove allerede nå, 20:30. Kanskje jeg har sovnet om fem timer, da hadde jeg vært heldig.

Er lei av å være hjemme nå, tett og vondt i hodet, slim og sår i halsen og øreverk, men i morgen må jeg opp en liten tur ihvertfall. Også har jeg vært deppa store deler av dagen i dag, fordi det bare er sånn. Tørker en tåre nå og da for ingenting. Jeg er deppa og ensom.

Men her er en video som fikk meg til å le i dag, noe så jævlig også;

Ønsker dere alle sammen en god natt når den tiden kommer for dere. Jeg har klokken på 7 i morgen, så får vi se når jeg hiver meg oppover på jobb. Dere hører fra meg.

Kveldens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
