PrinsesseTonePus

Good day, BAD day!

Posted on: 27/02/2010

I går hadde jeg ikke noe å skrive om på kvelden. Jeg sovnet ikke før 6 på morgenen i dag. Dumme dumme søvn. Våknet kl. 10 når Kim ringte meg, jeg måtte være klar til 11, vi skulle hjelpe en onkel å flytte.

Med bare fire timers søvn, var jeg overraskende blid! :) Satt i bilen å smilte, sang og lo. Flyttingen gikk igrunn fort, 3-4 timer, tre personer. Med 11mil kjøring,  fire lass, og to fastkjøringer.

Vi satt oss fast i snøen to ganger ja, men det gikk greit. Vi kom fint fra det med Hiace, men den pentlakkerte bilen med fører uten hjerne tror jeg det gikk verre for. Han ga ikke plass til at vi kunne kjøre forbi hverandre, å rygget ikke ned. Stod i bakke. Vi hadde ikke mulighet til å kjøre opp med Hiace’n.

Dermed ble begge bilene sittene fast i hver sin snøfond, satan å jeg lo xD Vi fikk bilen løs, med hjelp fra tre «sterke» menn i overgangsalderen. Den andre bilen regner jeg med fikk fult av riper i lakken, hard skare, pluss brøytekant med singel. Unnskyld, men jeg syns han hadde godt av det, makan.

Også kjørte vi oss litt fast en annen plass.

Å ellers hadde jeg det topp med kjæresten i dag, mens vi hjalp sviger-onkel å flytte. Også hadde vi  jo jubileum. Eller, har, men jeg greier ikke fortelle om noe positivt nå.

Fra å være sååå langt oppe, til å havne langt ned. *Boff.* Klokken er 21:30, å jeg sitter å depper hjemme alene. Vurderer å legge meg. Kanskje jeg overreagerer, men jeg liker å sette pris på sånne dager.

Hørte ikke fra kjæresten på mange timer, vi skulle snakkes senere på kvelden om vi skulle finne på noe koselig. Jeg meldte han, i og med at han ikke hadde gitt noen lyd fra seg. Joooda, han var på fest gitt.

Så… Great! Hva er vitsen med det akkurat en dag vi kunne hatt litt ekstra kjæreste tid!? Såååå.. Ja, det har jeg allerede sagt.

Takk for meg.

Null Pon and Zi i dag, jeg gidder ikke. Di er for søte til dette innlegget uansett. Jeg er skuffet, lei meg og sur. Dumme dumme dyr.

2 kommentar to "Good day, BAD day!"

he is in flight,
he follows the light.
but what can he see?
a beautifull bee

come to me,
or let it be?
what can i say,
i will find my way.

why fly away?
when i’m on my way?
i’ll be there soon.
so we can watch the moon

<3<3<3<3<3<3<3<3

Utrolig skjønt dikt, Sofie :) Har du skrevet det selv?
Tusen takk! Jeg kommer til å bruke det i neste innlegg :)
Det traff meg rett i hjertet <3
Ha en fin dag! Klem Tone

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,303
