PrinsesseTonePus

Onlinezoo – Snacks – leker

Posted on: 26/02/2010

Mine to katter og  jeg har vurdert kattesnacks og leker til katt fra Onlinezoo.  

(Sara, mamma-katt, snart 3år. Oliver, kattunge, snart 6 måneder.)

Første pluss kom allerede ved mottakelse, gavepakken ble mottat dagen etter kontakt med Onlinezoo. Dette er ett firma som leverer produktet du ønsker, raskt.

Reaksjon fra Oliver og Sara kom umiddelbart etter åpning av mottatt pakke med produktene. Jeg måtte slippe dem ut mens jeg tok bilder av produktene som skulle vurdres, i om med at produktet ikke fikk ligge i fred av kattene.

Vurdering av Pet Plus merke produkter ;

miniz fish -snacks med fiskesmak.

Når dette produktet ble testet slo Sara Oliver, når Oliver ville smake på hennes. Dette kom virkelig i smak, i og med at reaksjonen ikke sluttet der. Posen ble angrepet når jeg skulle ta bildet som ligger under.

miniZ chicken -snacks med kyllingsmak.Dette produktet er blandt topp produktene. Også ser det luksuriøst ut, noe jeg liker. Kattene ønsket mer (bilde).

miniZ meat -snacks med kjøttsmak.

Reaksjonen var bra, begynte å glefse etter posen når jeg la den fra meg. Kjempe godt!

Catsticks

Dette var også ett topp-produkt. Denne «pinnen» stod begge på to bein for å få. Til eiere: «Pass på fingrene!» Dette var fantastisk godt!

Chick’n snack, klar #1

Praktisk åpne- og lukke-pose. Denne var Sara og Oliver gale etter, med stor G! Ved vurdering angreip Sara – Oliver, igjen. Denne ville hun åpenbart ikke dele med noen. Himmelsk!

Vit-bits

Også denne med åpne- og lukke-pose. Veldig greit! Denne snacksen ville ikke Sara spise, Oliver derimot, elsket den!

Lekemus og marsvin fra Minnie Flamingo;

Dette var også produkter som falt mest i smak hos kattunge Oliver, i og med at Sara mener hun er for voksen til sånt. Lekemusen var fantastisk, den har fått juling fra morgen til kveld. Utrolig bra kvalitet og kjempe gøy!

Marsvinet var gøy en liten stund, men passer bedre for mindre kattunger eller hunder. Jeg syns for min del at det var herlig! Da fikk jeg noe å leke/kose med selv også.

Kjempe fornøyd med produktene, denne butikken har stort utvalg av kvalitetvarer til lav pris. Med rask levering, av erfaring. 

Har produkter til Katt, hund, fugl, fisk og gnagere. Utvalg finner dere på Onlinezoo sin nettside. Itillegg til lav pris, har jeg ordnet 10% rabatt på absolutt alle varene i deres butikk. Bruk kode «pus-20», å få din rabatt igjennom siden min.

Er utrolig fornøyd med produktene til Onlinezoo, å dyret ditt fortjener det.

Anbefaler spesielt: Chick’n snack (klar #1), miniZ chicken, Catsticks og Lekemus fra Minnie Flamingo.

 

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,581
