PrinsesseTonePus

«Hei Påsan!» <3

Posted on: 26/02/2010

Dere kjenner jo meg, siste innlegg la jeg inn i ett-tiden i natt. Da skulle jeg «sove snart.» Å som dere vet har jeg litt vanskeligheter med å sovne. Sovnet rundt 6-6:30, men det gikk bra. Stod opp i 15 tiden, etter å ha dradd meg ikke på «den» måten lenge i sengen.

Bror Benjamin var hos meg litt etter skolen, vi snakket litt om mammas 40årsdag (Juni, god tid men.) Selvfølgelig ble vi ikke noe klokere av det ; )

Jeg setter veldig pris på tips ang. gave til henne og/eller tilstellning. Bare å legge igjen en kommentar. Looove it <3

I dag mottok jeg første sponsor-pakken fra Onlinezoo. Den «påsan» har jeg og kattene nå testet ut, å kommer til legge inn ett eget skriv ang. dette. Innlegget vil bli lagt inn under kategorier som «Anbefaler/sponsor;» Ta gjerne en titt, eller titt titt titt-tre : )

«Påsan» er ett utrolig søtt ord forresten..

Nå sitter jeg bare i sofaen å slapper av og koser meg. Klokken har blitt 18. Okei… Ti på da..  Litt bedre i form i dag : ) Og har på The voice tv, «Spetakkel» x ) Jeg blir helt ærlig revet med også!

Håper dere har hatt en fin dag til nå, gooood helg!

Stakkars kjærestegutten min har tannverk. Har knekt en tann stakkars lille kose kos. Også kan jeg ikke gjøre det bedre for min kjære : ( Elsker deg ihvertfall veldig høyt, ble det bra nå..? ( A )

(Vet du leser dette, tissefanten. Ikke le. Iiikke lee.. Ikke!?)

Ettermiddagens Pon and Zi

<3

2 kommentar to "«Hei Påsan!» <3"

Ååååh, de bildene er jo bare så herlige. :) Love, love. :)
Veldig fint innlegg fra sponsorene. Kattene må jo ha hatt den fighten. Herregud, kanskje de blir uvenner? :/
Hm, tips til gave? Det er jeg så dårlig på, men heldigvis er mammaen min god til å ønske seg bra ting, og så er pappaen min en hverdagshelt når det gjelder mammas gaver. Og godt er det, siden mamma har bursdag på lille julaften, så det blir tettitett med hennes gaver (men så slipper vi å tenke på det to ganger i året), og så slipper vi å lage til fest til henne, hihihihi.
Godt at formen er bedre! Hurra, ingenting er bedre enn det. :)

Ja, jeg har vært veldig heldig med elsklingens familie, de er bare så bra! De ser på meg som datteren de aldri fikk og jeg kan gjøre hva som helst og de liker meg fortsatt (sånn som at Mia spiste på kjøkkeninnredningen dems :/)
Geit, faktisk! HERLIG! :)

Syns Pon and Zi er utrolig søte. Bildene er på en måte barnslige, men man kan lese så utrolig mye om forskjellig type følelser. Det imponerer meg :)
Håper virkelig sponsorene blir fornøyde, men tror egentlig det. Hva mere kunne jeg skrevet? Jeg syns ihvertfall det var en fullført vurdering, med bilder, og spesifik tekst til alle produktene, men nå var jeg veldig fornøyd også da :) Kattene å :D Di blir ikke uvenner, Sara (mamma’n) er bitch. Hvis Oliver kommer å stryker seg inntil henne (eller kose på en annen måte) kan gjerne Sara gi han en på trynet om det ikke passer for henne, akkurat da :P
Det var likevel ekstremt med snacksen, hun ble helt MITT GODTERI!?
Misunner at du er i bra «pakke-situasjon.» Kan jo høre men noen tanter å sånn. Har jo god tid :P

Jeg er fornøyd med formen, den har vært bedre :) Jeg har bare slappet av i dag, men i dag var første dagen jeg følte jeg fikk hvile :P

Du… Kan gjøre hva du vil? Så det var egentlig deg som spiste på kjøkkeninnredningen? :P Hehe
Hvem kan bli sur på Mia da? *Dååååån.*

Geiter. Jeg er frelst! <3
God natta :)

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
