PrinsesseTonePus

Fisk med grønne vinger i Rødehavet..

Posted on: 26/02/2010

Nå har jeg vært hos Kjæreste-dyret mitt <3 Jeg ringte stefar-Tom, han var i nærheten av leiligheten min. Så han kjørte meg bort til pusen min. Pusen min er søt!

Han var veldig stolt av jenta si (meg..), siden jeg har vært så utrolig super duper fantastisk flink i dag selvfølgelig. Jeg er veldig fornøyd selv tenk : ) Å det er lov å være stolt av det, veldig stolt! Å friste alle som er innom siden min. Jeg er flink!

Uansett, var ikke meg vi skulle snakke om nå. Du håpet kanskje det, eller? Vi spiste pizza. Min kosegris Kim, svigermor -fantastisk- Marianne, søte svoger Tommy og  jeg.

Også spiste, spiste og spiste vi. Muffins, drops med navn «Marianne», is og sjokolademouse med vaniljesaus. Fortalte jeg at svigermor var fantastisk? Også syns hun jeg er så skjønn. Da liker jeg meg <3

Så var det pakketid, «spa»-sett med sminkefjerner-klut, body lotion og showergel. En søt liten design-stein, ja stein faktisk, med tekst; puss og kram.» Jeg har samme i «harmoni.» (Legger til bilde.) Også fikk hun et super lite rivhjern av oss. Til ost, bare for drit egentlig.

Å dama var strålende fornøyd. Søta! Kim laget milkshake. Etter litt ¤^?.*@/= og ,+>%!»£- og masse «faen-fitte-helvete-satan», så ble den milkshaken perfekt ; ) Grisen min greide nemlig å grise litt. Søle omtrent alt utover.. Eller, oppi kjøkkenskuffen for å være eksakt. Han er søt. *Nøff, grynt nøff* til deg kjære.

Vi koset oss ihvertfall veldig. Spiste, snakket, lo og så på tv. Tom ringte å spurte om han skulle hente meg, jeg sa ja takk til det. Fikk god hadekos av alle sammen. Heldige meg!

Tom og jeg kjørte til ett lager på Mjåvann, leverte noe og hentet noe. Nei nei, ikke noe kriminelt. Planker til snekkerjobb om det var veldig viktig ; ) Tom greide typisk å klemme seg på en bukk. (Hjelperedskap for bla.snekkere.) Så silblødde som faen, men shit på.

Vi kjørte hjem,  jeg gikk hjem til mitt. Rett på mailen, å «Hei sponsor!» Di elsker meg, jeg elsker dem mer. Allerede <3 Bare tanken gjør meg glad, føler meg litt nyttig da, å hvem liker ikke det?

Her er klokken blitt 1, er leggetid snart. Ikke enda, men snart. Sitter bare å filosoferer om, tja.. Fisk med grrønne vinger i Rødehavet kanskje.

Nattens Pon and Zi

<3

2 kommentar to "Fisk med grønne vinger i Rødehavet.."

Så stas med sponsor, gratulerer! :) Og gratulerer med dagen som var til svigermor. Det er så viktig at man kommer godt overens med svigerfamilien. Synes skikkelig synd på dem som ikke gjør det. :/
Herregud, stakkars, har du ikke blitt frisk enda? Du må jo være så sultet på søvn at jeg får vondt bare av å tenke på det. Stakkars!!! :/
Ååååh, egen farge på linken. Du er vel søt. :)
De der Pon and Z er også kjempesøte, den på innlegget om ekornet var helt smelt!! :) Love. Hvor er de fra?
Håper du har en fin dag i dag! :)

Hei Lille Trille!

Tusen takk :)

Jeg har vært veldig heldig med svigerfamilien, å ble tatt inn i varmen veldig fort. Har blitt som en del av familiien for lengst, å det varmer selvfølgelig langt inn i hjertet :D Familie betyr veldig mye for meg! Hvordan er det med familien til elsklingen din?

Jeg er sulten på søvn ja, er igrunn ett sovedyr. Får ovet noen timer når jeg først sovner, men sover ikke godt. Spesielt ikke med søvnproblemer på toppen av det hele, men tadaaa jeg føler meg bedre i dag :D Blir glad av å høre fra deg!

Selvfølgelig egen farge, var noe spesielt med deg, også syns jeg fargen var søt. Er du og sponsor(e) som har egen farge. Alt og alle andre får blå :P Blå er jo fint det da, men litt standar :)

Jeg bare elsker Pon and Zi-ene «mine.» <3 Di er hentet fra noe så enkelt fra PonandZi.com, også ligger mange på google. Ponandzi.com er å foretrekke for min del. Bildet under ekorn er så typisk meg, jeg blir helt forelsket i dyr.

Vil lure typen med på å kjøpe gård/småbruk om maaaange år, så jeg kan ha geit <3

Ha en super dag, å god helg :) Kos deg i snøen, jeg bare digger akebrett, måtte bare fortelle det til noen.. :P Klem

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,304
