PrinsesseTonePus

Sponsor, stolt og kjempespent! <3

Posted on: 25/02/2010

Klokken er 11:30, forsatt Torsdag, og forsatt ikke sovet siden i går, men shit happends.

Andre ting som ikke er shit.. : ) Er at jeg plutselig fikk for meg at jeg skulle søke etter nettbutikker og lignende som ville sponse siden min. Bare for gøy egentlig, men tror du sannelig ikke jeg fikk svar?.. ; )

Venter nå spent på å se hva som skjer i ukene videre. Jeg liker å teste nye ting, å si min mening : ) Om ikke jeg er prinsesse nå, så vet ikke jeg <3

Har du en formening om hvilken sponsor som hadde passet for meg? Hva jeg passer til å bedømme og uttale meg om. Legg gjerne igjen en kommentar.

Ang. sponsor; » Jo fle’r, jo be’r!» Så lenge det ikke er konkurrenter. Sånn må man være forsiktig med. 

Ha en forsatt fin dag!

Formiddagens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,304
