PrinsesseTonePus

Hærlig dag igrunn..

Posted on: 25/02/2010

Prinsesse

Fikk sovet litt over en time mellom 15-16. Det var min skjønnhetssøvn for dette døgnet ; ) Influensaen tar knekken på meg, trøtt, sliten og verker,

MEN..

jeg er super-gla’!

I dag er jeg virkelig stolt av meg selv. Jeg har vært i kontakt med tre seriøse sponsorer som er interesserte, og vurderer å sponse siden min. Hvert av  «firmaene»  er i hver sin sjanger.

Dyrebutikk

Klesbutikk

Sexbutikk

Jeg er flink! Antagelig mottar jeg produkter fra disse i min søte postkasse om ikke så alt for lenge. Kommer til å teste ut, vurdere, å evt. anbefale det for dere lesere.

Har også ordnet det med enkelte tilbud og rabatter gjennom siden min, som er spesielt akkurat for dere.

Det kommer bilder, vurderinger, anbefalinger, linker til nettbutikk og tilbud.

Håper det blir tatt positivt imot : )

Noen gleder seg ihvertfall som en unge her!

Spiste nachos hos mamma og di etter min høneblund. «Høna» er også ett av mine mange kallenavn. Dette kaller jeg også mammakatten min, Sara, til tider.

Nå sitter jeg bare å koser meg på nettet. Klokken er 18., å igrunn venter jeg bare på at Kim skal kontakte meg. Vi skal feire svigermors bursdag i dag! 51år, 19.Februar 2010, gratulerer : ) Også feirer vi i dag, 25. siden hun har vært på cruise.

*Misunne.*

Ønsker deg en super kveld!

Ettermiddagens Pon and Zi

<3

3 kommentar to "Hærlig dag igrunn.."

SV: Hei. Ehm, egentlig har jeg ikke peiling på hva som skjer med sponsorbildet på siden din, men tror det kan være noe feil med HTML koden. Er litt vanskelig for meg å vite siden jeg ikke vet hva du har gjort for å putte opp bildet der. Hadde wordpress selv før da, så vet kanskje løsningen. MEN, har du lastet opp bildet via tinypic?
Og bare sånn utenom tema: hvor og hvordan søker man etter sponsor? ME WANT :D

Hei hei hallå!

Vet at du hadde wordpress før, så måtte nesten spørre deg om hjelp :)
Inne på avartar står det noe om at du kan legge link til bildet så du kommer videre til den siden om du klikket på bilde. Da limte jeg bare inn den linken som kommer opp når jeg besøker hjemmesiden dems.
Bildet er lastet opp via Tinypic, kommer bare videre til Tinypics hjemmeside om jeg trykker på bildet :/
Utenom tema :P : Jeg tok bare motet til meg. Mailet søknader til forskjellige nettsider innen mine interesser. Skreiv litt om meg selv, siden min. Hvordan jeg ønsket å bli sponset, og hvordan jeg kunne reklamere for dem på best mulig måte. Jeg følte meg litt frekk, men alle var veldig hyggelige. :D
Klem Tone

Sv: Da tror jeg jeg vet hva du kan ha gjort feil. Prøvde nemlig å laste opp bilde via gravatar greien selv, men hadde masse problemer, så jeg gav det opp.
I STEDE funka det mye bedre å bare ta vanlig TEKST widgets, laste opp bildet på tinypic, og bruke koden som heter HTML for ett eller annet. Innpå den koden mener jeg det skal gå å lime inn andressen til siden også. Da endrer du på den første tinypic greien, mener jeg å huske.
Håper det hjelper. Hvis ikke kan jeg alltids prøve å gjøre det for deg, bare maile passord og brukernavn, og den linken jeg skal bruke på bildet, så tror jeg jeg skal klare å fikse det. Men send en kommentar inne på bloggen min også, hvis du ikke får til, slik at jeg får med meg at jeg må hjelpe deg :)
(Er elendig å forklare, men vet liksom hvordan jeg skal gjøre det xD)

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
