PrinsesseTonePus

Good morning sunshine <3

Posted on: 25/02/2010

Nå var Torsdagen her igjen, min venn.

Som du sikkert vet, så har jeg ikke fått sove i natt heller, men det ordner seg etterhvert. Når jeg blir frisk.

Begge mine superduper nydelige katter sover.

     

Den gang, «da.» Hver gang, «når.»

Vet ikke helt hvor det kom fra, så ikke spør : )

Egentlig ville jeg bare ønske deg en god morgen! Fordi jeg du er så søt ; )

Å ellers er klokken 6:30. Jeg ligger i den deilige senga mi. Filosoferer, og dagdrømmer en hel haug om kreativ design og interiør.

Og om heeelt andre ting…

For å si det sånn. Skal ikke gå inn på det temaet akkurat denne morgenKVISTEN.

Apropo kvist, så skal jeg til Kim senere i dag : )

Kim er søt!

. . .

Morgenens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,484
