PrinsesseTonePus

Som jeg skulle gjort det selv;

Posted on: 24/02/2010

Hellandussen! Nå er jeg helt betatt <3 Leste på tv2.no at ett ekorn hadde blitt tatt hånd om, antagelig etter ett fall, av en mann i Colombia.

Denne snille mannen reddet antagelig ekornets liv. I og med at ekornet var helt kaldt når det ble funnet, ute i mannens hage. Om ikke det er søtt nok, hør nå her;

Mannen hadde en kattemor, med en kattunge hjemme. Og satset på at det skulle gå bra å ta inn ekornet. Mannen…, nå sa jeg mannen veldig mye. Vi kaller han Per. Jeg husker jo ikke hva han heter. Per var skeptisk på om det skulle gå bra, men kattemor reagerte med morskjærlighet.

Herregud å herlig! Den dag i dag, to uker etter, drikker ekornet forsatt fra matmors bryst. Og leker gjerne med «mamma» og sin bror/søster ute i hagen. Innmari søtt! Var utrolig søte bilder av dem, og en søt artikkel.

Jeg blir baby-syk av sånt. Får ikke sove. *Boff* Klokken er 3:30. Har satt klokken på 7. Vet ikke helt hvorfor, men vi får se. Er ikke meningen at jeg skal på jobb i morgen eller noe heller så..

Jeg elsker kjæresten min!! Han er så gossebosse kosekose-kose kos, mumumu kjempe søt <3 *Hyl!* «Søtere enn sukker, å jeg er veldig glahan på meg  jokker!» Ehm, det rimte : ) Kim Eriken min, du och jag <3 Kyss. Jeg er stolt!!

Også finnes det en forkortelse; «Fritids.» Jeg vet ikke helt om du vet hva det betyr, men jeg gidder ikke å forklare det, har bedre ting å gjøre..

Forsatt god natt : )

Nattens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
