PrinsesseTonePus

«Fitta feis!» – Herregud, jeg ler meg ihjel<3

Posted on: 24/02/2010

Ha-ha-ha-ha, det er den dagen i dag. Ikke i hele dag da, men okei. Lå å slappet litt av i senga etter jeg hadde vært på middag hos mamma’n min. *Lille Tone syns veldig synd på seg selv når hun er syk.*

Etter en stund i senga, så jeg på Hotel Cæsar. Ikke spør, jeg skjønner ikke hva som skjer med det jeg heller x) I det siste har Hotel Cæsar plutselig blitt veldig viktig. Kanskje drama-suget ble for stort. Eller noe. Ja…, på villspor.

Jeg hoppet i dusjen, utrolig deilig. Få løsnet litt slim. Kattungen dusjet med meg faktisk, han var helt rolig. Flinke gutten! Deretter.., joggebukse, det elskverdige skjerfet og en babyrosa genser jeg fikk av mamma på valentinesday. Den er søt. Selvom den er tynn i stoffet og stram, ser den bra ut på meg : )

*Stolt* Mer å ta i, mer å være gla’ i, men anyway. Nå tror jeg puppene mine krymper. Hva skjer med det? O.o’

Beste videoen;

Å ikke kom her å tro at jeg ler.

«Æ har pisa is, å dikka kakka’o!» Super godt! Sun Lolly isen er mmmmh <3 Hadde likegodt to, en pære og en appelsin. (Til Kim; «Tone-to is.» Ja, jeg vet det..) Og kakao foran Onsdagsfilmen, «Lovlig blond», på Tv 3.

Filmen er helt grei, underholdene. For min del kommer likevel ikke denne filmen over gjennomsnittet. Ikke under heller for den slags skyld. Så som Tom sier; «Helt ok.» En manns standpunkt til en hver tid ; )

Nå så jeg nettopp en episode av «Two and a half man.» Åh, jeg liker det. Klokken er 00 snart. Så da er det «Kongen av Queens» på gang. Yeah baby!

Kveldens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
