PrinsesseTonePus

«Se opp, se ne’r, se rompa på Per!»

Posted on: 23/02/2010

Hmm, ja.. Hei! Greide jo ikke å sovne før 6-7 på morgenen i dag. Jeg har ett problem. Nå når jeg er syk er det ekstra vanskelig å få sove, også trenger jeg ekstra mye søvn. Kan gjerne sove tolv timer, å måtte legge meg igjen noen timer etter, fordi jeg verker eller er trøtt.

Sov til 14:30 i dag. Klokken er snart 19:30, jeg har vært oppe på do en gang. Å det var det jeg orket. Ellers har jeg bare lugget i senga. Skal stå opp for å se hotel cæsar ihvertfall.

Orker ikke skrive mye, så her er noe lignende hva jeg skreiv som svar på en kommentar fra Trille. (Jeg har gitt Trille en egen farge på linken, hihi.) <3 Noe av svaret mitt kan jo være interessant for deg også, har redigert det litt og forklarer litt. Og ett bilde av Steve, som jeg ble påmint med ett bilde av meg selv på/fra forje innlegg ;

Tv Norge går aldri av mote for min del, jeg fulgte bla. med på sister-sister, Steve, under samme tak, step by step osv. i sin tid. Kanskje jeg ble litt inspirert av Steve uten å vite det. Er forsatt en del bra på den kanalen. Velkommen C.s.i, familietrøbbel, lykkelig skilt, big bang theory ++.

Trille fortalte meg historien bak navnet «Trille.» Jeg kaller henne lille Trille, syns det er søtt. Jeg har mange kallenavn, bla.TonePus. Men har også gått undet kallenavnet grisen : ) Det oppstod ved at jeg alltid var solbrent, og “knæsj”-rød på nesa etter sommerferiene. Men jeg likte igrunn “grisen” litt. 

Ett navn jeg har tatt videre til kjæresten min, som jeg kaller kosegrisen blant annet. Kjært barn har mange navn! Vi tar ikke oss selv høytidelige en plass, er veldig ærlige og åpne, når jeg hadde vært sammen med han en stund fikk jeg følgende kommentar; ”Nå som du er sammen med Kim, er du ikke bare gris på sommeren, men hele året rundt!” Hehe, sånn skjer, jeg liker det! <3

Ang. influensa har jeg ikke overskudd til noe annet enn å slappe av. Noe som merkes på bloggen med at jeg ikke har mye å fortelle om hverdagen annet en klaging, verk og snørr, men hodet virker : ) *Tommel opp*

Nå er det Cæsar-tid. Ha er fin dag! «Se opp, se ne’r, se rompa på Per!»

Kveldes Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,582
