PrinsesseTonePus

Leserene mine gjør meg hoppene glad! <3

Posted on: 23/02/2010

Hei på deg!

Håper du har hatt en fin helg, for det har jeg ; ) Di siste ukene har jeg rimet irriterende mye. Jeg har tatt ord ut av sammenhenger, å angrepet dem med ord som rimer. Laget syke historier, å levd meg så inn at det er på grense til ku galskap.

Angående galskap, kom jeg på nå at Kim tok et nasty bilde av meg i helga. (Søndags morgen.) Gjør meg til, å husk (!) ; Jeg er alltid veldig deilig. Repeat after me; «Tone er alltid veldig deilig!»

Her er jeg som Steve. Om noen husker den fargede høye tingen på tv for mange år siden. Med briller og høyvanns-bukser..

Hvem ble ikke horny nå? Noen har markert seg med pipeluka ihvertfall. 

Uansett.., jeg sovnet ikke før Mandags morgen kl.9. Våknet ofte, og vrei meg rundt. Har hanglet mye med verk i ørene, energimangel, vondt og tett i hodet og slimete. Typisk influensa. Så sover ikke helt bra, på toppen av at jeg har søvnproblemer til vanlig.

Men.. Stod opp ordentlig i 14-15 tiden etter å ha lugget våken en stund. Gikk bare å surret egentlig. Hoppet bare i tøyet fra i går, å orket ikke noe særlig mer. Som dere ser her, jeg er syk. Morgentrynet er prikken over i-en : )

Tyvlånt mammas brune kose-kose-kose sjerf, kjøpt av tilfeldig sigøyner. Jeg ELSKER det, å vil veldig gjerne ha sånn et jeg å! <3

*Ønske ønske ønske*

Enkel grå topp fra Vero Moda, den er god.

Og kjæresten sin alt for store  Adidas joggebukse.

Jeg er dass <3 Liker dasse-stilen, det er utrolig behagelig, å ikke minst uimotståelig sexy om du kombinerer stilen med bustete fletter du har sovet med, og morgen tryne. *Tommel opp!*

Merker jeg har fått mange nye lesere, å det gjør meg utrolig glad! <3 Blant annet «min lille Trille» som jeg setter utrolig pris på allerede. Hun har tekster på sin side som får folk til å tenke, det liker jeg. Også leser hun bloggen min, det liker jeg å! Hatt over 100 sidevisninger i dag, det er et bra tall.

Kjempekoselig når nye lesere kommer til!

Snakket med kusine Elina, hun skulle på tur med hunden sin, Tico. Å ville ha meg med, jeg bestemte meg bare for at jeg måtte. Tappet for energi, men har ikke vondt av å ut en tur. Hjalp litt for hodeverken også, en liten periode.

Sååå.. Jeg spiste litt, drakk appelsinjuice og kakao. Elina kom, også stakk vi. En liten tur i passene tempo for meg. Greit å være litt sosial også merket jeg. Vi gikk 2,5 km. Det er jeg veldig fornøyd med til syk å være : ) Tenk!

Nesten hjemme kjørte kjærestemannen forbi, han skulle hente en treningsbukse av hans som lå hos meg. Rart det der med at alt tøyet hans havner hos meg. Øhm ehm, hehe. » D’ vakke mii’in skyld!» Elina stakk hjem, jeg hentet buksa til mannen min, fikk kyss, klapp og klem også stakk han på trening.

Jeg gikk inn å så litt på tv. Oppdaterte litt på bloggen. Fra helgen osv. Leste litt blogger. Er mange interessante der ute. Koset med pusene.. Eller Oliver Bowser bare. Sara (adhd) har alltid vært bitch, men nå for tiden er hun bare sur. Hun er mammas søte jente uansett <3

Laget litt mat, makaroni og ketchup. Jeg har jo ikke hatt overskudd til butikk besøk, så ble enkelt. Også liker jeg det, så var ikke noe problem. Spiste mens jeg så på sex og singelliv <3

Klokken er nå blitt 4, merker jeg er litt trøtt, så prøver å legge meg nå. Prøve å få litt søvn på riktig side av døgnet. Ønsker deg er fantastisk natt.

Nattens Pon and Zi

<3

3 kommentar to "Leserene mine gjør meg hoppene glad! <3"

Rim er gøy! Må si at jeg først ble satt ut da jeg leste kommentaren din en tidlig morgen på iphonen, men da jeg skjønte at det var riming og det er så søtt, så ble jeg så glad! Liker at folk rimer, jeg kan det ikke om så det sto på livet. :P
«Tone er alltid veldig deilig», og jeg husker Steve! Han var søt. Steve, Under samme tak, Sister Sister, Step by Step – tvnorge var så gøy på den tiden! :) Og tv3 med Nanny og sånne gøye program, og selvfølgelig tv2 med Heartbreak High og «tidlig» Home and Away. Mimre. :)
Tusen takk for søte ord, det er veldig koselig. Liker godt at du kaller meg lille trille, det er nemlig sånn navnet oppsto: jeg er liten (150cm ca), og elsker å spille triller på piano og tverrfløyte, så derfor begynte folk å kalle meg trille på vgs (når jeg tenker meg om gikk jeg vel som trille blant en del på ungdomsskolen også..hm..).
Influensa er kjipt, veldig kjipt, men du gjør rett i å slappe av, det er eneste måten kroppen klarer å takle sykdommen på. Er ikke lett for den å multitaske alltid.
Jeg så ikke at bildet var fra Ikea, trodde det var hjemme hos noen, og skjønte ikke hvorfor han i permobilen var så påkledd, haha. :)
Og puslespill er såååååå gøy. Ikke så aktuelt nå som Mia (hunden) er så liten, nysgjerrig og tannkløete, men, men.

Jeg er forresten veldig enig i svaret ditt på kommentaren min. Man kan bruke litt skjønn når det gjelder folk ute i kalde været. Dette var like før jul (typ 22.desember), og gutten gikk i dress og pensko. At ingen stoppa på den lange veien, det har jeg vanskelig med å forstå. Men, then again, jeg ville vært litt betenkt selv, man hører mye rart som skjer. Uansett, god gjerning av mammaen og stefaren din. :)
Håper du har en fin dag!

Å rime kan jeg, hvor bra det blir er en annen sak :P Jeg er ekstra flink til å la fantasien løpe løpsk, så da kan det fort bli litt mye. Selv for min del :) Fint at du ble glad, var planen å få opp et smil i ansiktet ditt :D Apropo smil, så smiler jeg hver gang jeg skal publisere ett innlegg på siden din. Med «smil!»-tasten :P
Tv Norge går aldri av mote for min del, fulgte med på alle tv norge-seriene du nevnte. Er forsatt en del bra på den kanalen:) Kanskje ble jeg litt inspirert av Steve uten å vite det :)
Morsom historie :D Jeg har mange navn, bla.TonePus. Men har også gått undet kallenavnet grisen :P Det oppstod ved at jeg alltid var solbrent, og «knæsj»-rød på nesa etter sommerferiene. Men jeg likte igrunn «grisen» litt. Noe jeg har tatt videre til kjæresten som jeg kaller kosegrisen blant annet. Kjært barn har mange navn!
Vi tar oss selv ikke høytidelige en plass, er veldig ærlige å åpne, når jeg hadde vært sammen med han en stund fikk jeg følgende kommentar; » Nå som du er sammen med Kim, er du ikke bare gris på sommeren, men hele året rundt! » Hehe, sånn skjer, jeg liker det sånn :D
Ang. influensa har jeg ikke overskudd til noe annet enn å slappe av heller. Noe som merkes på bloggen :P Med at jeg ikke har mye å fortelle om hverdagen annet en klaging, verk og snørr, men hodet virker :D :D
Bildet er fra en kosetur på ikea. Jeg, kjæresten og broren hans. Tommy. Tommy er søtest, etter kjæresten da vel og merke <3 Btw sitter jeg ikke med sko på bena og bena på bordet når jeg er på besøk ;)
Aner ikke hva som skjedde med puzzlespill, jeg er ikke veldig begeistrett for akkurat det, men andre pirke-ting er ekte kjærlighet <3 Mia var utrolig skjønn! *Dåååån*
Selvfølgelig, denne verden kan gjøre di fleste betenkte, mye gale mennesker. Men får være grenser, også rett før jul da du. :O Da skal man ihvertfall være snille med andre og generelt. Om ikke får man ikke pakke av nissen, det har mamma sagt :D :P Ha en super dag!

[…] About me. -Om meg, kanskje det også er om deg <3 Leserene mine gjør meg hoppene glad! <3 […]

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
