PrinsesseTonePus

Gratulerer med dagen fetter! <3

Posted on: 23/02/2010

..Hotel Cæsar..

..Farmen..

..Film på Tv 3..

Det var fire timer av min Tirsdags kveld. På sofaen. Bedre enn ingenting, eller hva? Fikk spist litt også. Må til butikken å handle mat i løpet av uken, ser ikke frem til det.

Jeg greier ikke skrive noe særlig mer nå. Må virkelig komme meg til legen, men jeg orker det bare ikke enda.. Klokken er 00, jeg legger meg.

Gratulerer med dagen til fetter O.K

<3

20 år i dag 23.Februar 2010

Hipp hipp hurra!

Vi har omtrent vært som tvillinger helt siden jeg ble født. Du leste riktig, jeg er en måned eldre, men vi har vært soom søsken siden jeg ble født. Når jeg hadde vondt i magen som baby, lå jeg oppe på magen til Tante, mens lille baby Ole lå inne i magen å presset opp benene sine.

Da ble jeg alltid rolig, å slappet av. Sånn har det vært opp igjennom. Mamma fortalte en gang at vi to var satt ved siden av hverandre i mormors sofa når vi var noen måneder gamle. Vi hadde akkurat lært oss å sitte, men ikke uten støtte.

Ole Kalmar var litt grinete, å satt lent inntil meg. Der fikk han øye på baby-Tone sin øreflipp, som tydeligvis fikk lille babygutten til å tenke på andre ting. Så.. Ja, det finnes bilder av at O.K sutter på øreflippen min x)

Gjort mye faen i årene som har gått, kontakten har dabbet ned litt i di siste par årene, men sånn går opp og ned.

Glad i deg! Klem Kussi (Som jeg visstnok heter.)

Kveldens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,582
