PrinsesseTonePus

Super-gutt, tudelutt <3

Posted on: 22/02/2010

Videre Lørdag 20. Februar… Jeg var som tidligere fortalt oppe hos mamma å fikk detaljene om overnattingsbesøket x) Som du kan lese om her. Hun og brødrene mine laget kake, så jeg fikk det til frokost. Jeg er heldig! Vi koste oss masse, alle 4. Tom, min kjære stefar, måtte sove ut litt den Lørdagen. For å si det sånn ; )

Influensaen herjer. Gikk å la meg i senga etter å ha vært hos mamma en stund. Måtte bare slappe av litt. Er bedre å sove når man ikke er i form, å ventet på at kjærestegrisen skulle gi lyd fra seg. Han skulle råne litt rundt med noen kompiser å sånn, å finne på noe med meg senere.

Sov en stund, var godt. Kim ringte, å kom på besøk til meg. Vi koste oss litt, å kl. 21 kjørte vi opp til svoger Tommy. Det er alltid så koselig! «Huldra» var der oppe, å vi tok en røyk sammen utenfor. Også fant jeg ut at hun er kusine til min stefar. Vittig, verden er liten. Over er ett bilde fra 2009 av mannen min, jeg og Tommy-boy på Ikea <3

Angående bildet må jeg meddele at jeg er vanvittig kjekk ; ) Se hvor mann jeg er på Ikea. Bena på bordet, og Kim i armkroken.

Vi var hos Tommy til rett før 23. Da skyntet vi oss ned på butikken, å kjøpte inn til taco. Vi skulle egentlig ha taco den dagen som jeg har skrevet om før;

«Jeg skal, vil, skal, vil, vil, vil ha taco i morgen!! Jeg får det, Kim, ikkesant? Mhm, mm mm ja, jeg får det ;D

Herreguuud, selvfølgelig får jeg taco. For det første er jeg utrolig søt. For det andre er jeg ekstra søt når jeg spiser grise-over-alt-tørke-seg-i-trynet-med-hånda- søle-gugge-over-hele-tallerkenen-taco <3 Og for det tredje, når du slår en og to sammen med influensa-snørrete-harkete-slapp-kjerring, så blir jeg uimotståelig!

Får jeg taco, Kim? : ) «

Men vi bestemte å ta kvelden, å satse på taco til frokost. Jeg sov over hos gutten min <3 Det var utrolig deilig, hadde ikke gjort det på lenge. Satt veldig pris på det. Å vi har det utrolig bra nå, etter å ha hatt en fantastisk samtale forje uke.

Itillegg hadde jeg den beste natten på lenge!! Våknet ikke så mange ganger. Tok noen .. Husker ikke hva di heter, tabeletter jeg har brukt før for innsovning. Var en super natt med super-gutten <3

Lørdagens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
