PrinsesseTonePus

Stefar, man 2 man? O.o’

Posted on: 22/02/2010

Viktig melding!

Les hele teksten for å få med all fakta, og den virkelige hendelsen, før du trekker konklusjoner om dette innlegget.

Enjoy:

Lørdag 20.Februar våknet jeg i halvsvima i 10:30 tiden, mamma ringte meg. Å var helt stressa; «Åh, Tone, er du hjemme? Har du en bussplan? Vekket jeg deg?» Jeg forstod jo ikke en ting.., våknet litt ut i samtalen egentlig, så jeg ble litt herregud-hva-skjer.. Ja.., greie. Så svarer hun; «Er ikke meningen å våkne deg, men dette er litt krise.. Tom tok med seg en mann hjem fra byen i natt, på mystisk vis. Hehe.»

Hva faen liksom!? Visste ikke hva jeg skulle tro. Ble jo det gay(e) øyeblikket O.o» At liksom woooh? Fant tidene til når bussen gikk. Hadde  ikke tid til å spørre mer igrunn. Annet at jeg fikk vite at denne mannen var en kollega av mamma. Så ehm ja..

Etter det fikk jo ikke jeg sove, var mildt sagt sjokkert. Lo litt. Snakket litt med meg selv, lo litt til og var sjokkert. Så jeg ringte Kimmen min, måtte bare snakke litt. Det var så sykt, masse tanker kvernet rundt i hodet på meg. Om han hadde vært så dritings at han kanskje trodde det var mamma eller noe etc. x)

Etter å ha snakket med Kim litt, prøvde jeg å sove. Noe som ikke gikk. (Jøss…) Hoppet i dusjen. Etter det stakk jeg opp til mamma. Måtte jo høre. Natte-gjesten hadde tatt bussen hjemover, å det var ikke som jeg hadde trodd, i det heletatt.

Alt av utesteder var stengt, å det var umulig å få tak i taxi. Min stefar var tynt kledd, å denne «mannen» stod i t-skjorte å no. Han bodde langt oppi hutti, var ikke sjans for å komme seg hjem, var så dritings at det var helt kriminelt ++. Han hadde garantert fryst ihjel. Faktisk, hard og brutal fakta.

Mamma fikk høre dette her, å bare «Javel, da får han bli med hjem!» Sånn typisk Tante Sofie – Kan ikke ha det på dette viset opplegg : ) Når mamma sier: «Hopp!» Spør man: «Hvor høyt?» (Enkelt og greit, ligger i familien;D) Så han ble med Tom hjem, det viste seg at dette var en kollega av mamma. Ooog, han hadde ikke fylt 20 enda xD Hahaha, satan å jeg lo av mamma og Tom den dagen.

Snilt gjort det liksom, å låne bort gjesterommet, men hørtes helt feil ut når mamma ringte meg. Å faen for en jævla historie. Drasse med seg en 19år gammel gutt hjem fra fylla, som på toppen av det hele er yngre enn dattera. Også var det sjefen i huset som foreslo befalte det. : O Insane!!!

Velkommen til mitt liv : P

Over & Ut

«Den dagens» Pon and Zi

<3

3 kommentar to "Stefar, man 2 man? O.o’"

Dette synes jeg var en helt riktig handling! Ja, den hørtes helt suspekt da mammaen din ringte, men kanskje hun bør lære seg å ordlegge seg litt bedre når det gjelder sånne ting en lørdags formiddag. Man kan jo bli sjokkskadet av mindre. :)
Jula 2008 var broren min på julebord, og siden han hadde sjåfør, var han tynt kledd (skulle jo kjøre til-fra og være inne hele tiden) og drakk godt. Men etter en stund ble sjåføren dårlig og stakk, uten å gi bror beskjed (ja, i know, idiot), så da tiden kom for kvelden, sto han og en del andre alene der. I Saltstraumen utenfor Bodø, en plass UTEN taxi. Det hele endte med at bror GIKK til hytta vår, i bare dressen sin, en tur som tar en evighet (kanskje en time), full og jævlig (hadde han ikke vært det, hadde han nok ikke overlevd). Biler kjørte forbi og bror frøys. Da han endelig kom til hytta la han seg under tre dyner, og der ble han liggende et halvt døgn. STAKKARS lille boa! Den fryktfølelsen jeg følte der jeg satt langt unna og uten mulighet til å hente han (hadde drukket), og den frykten han hadde for livet der han gikk, de følelsene unner jeg INGEN. Derfor er det helt fantastisk at sånne som mammaen og stefaren din finnes. Vi må ta vare på hverandre. :) Man blir glad av mindre. :)

Takk for innlegget ditt Trille :) Jeg er helt enig med deg. *Stolt over mamma’n sin som var «mann» nok til å ta avgjørelsen på stående fot.* Ang. broren din blir jeg flau og irritert på sjåføren og di fordikjørendes vegne. Man ser forskjell på en full ung gutt (i nød, vil jeg si.) og en idiot som vil gjøre faen. (Drapsmann eller hva F di tenker.) Vi kan da være litt medmenneskelige og hjelpe hverandre selvom vi lever i ett egoistisk og rikt land i 2010. Her kom det mye meninger gitt :P Jeg mener ikke at Norge er ett forferdelig land å bo i, eller at alle nordmenn er egoistiske. Jeg liker Norge veldig godt jeg, men mange tar ting forgitt og tenker ofte på seg selv og sine. Mens di forventer all verdens når di er i nød, uten å gjøre noe for andre. Det er så lite som skal til for å glede andre, eller være til hjelp for noen som trenger det, noe jeg selv har tenkt litt på i det siste. Jeg kan selvfølgelig være en liten ego-gris som alle andre, men det fortjener vi alle en gang i blant. Gjør vi ikke? :) Håper du får energien din tilbake veldig snart (lille) Trille :D Kryp gjerne under koseteppet sammen med skilpadda og…, en varm kopp kakao? :) Foran en god serie på tv/dvd. *Mange varme tanker sendes oppover til deg.* Klem Tone

[…] About me. -Om meg, kanskje det også er om deg <3 Stefar, man 2 man? O.o’ […]

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
