PrinsesseTonePus

Anna Ankas «avsugning» Vs. Tones Tacofrokost

Posted on: 22/02/2010

Søndag 21.Februar, våknet jeg mellom 10 og 10:30. Kim og jeg lå bare i senga å våknet litt. Var deilig å våkne med han ved siden av meg igjen.

Desverre for han ble det ingen «avsugning» den morgenen, som Anna Anka reklamerer for seg selv med, bla. på «God kveld Norge» sine nettsider.

Mens gutten min hoppet i dusjen, stakk jeg opp på kjøkkenet å laget deilig taco-frokost til oss. Bare se her:

<3

Også tenker jeg med meg selv, i ettertid. Er ikke alt litt bedre med noe mat i magen? Istedefor heftig sex eller lignende på tom mage. Det må jo bokstaveligtalt suge litt x)

Så.. Hvem vant, Anna Anka eller jeg?

Hjemme hos «oss» vant jeg : )

Frokosten var fantastisk, Kim var også fornøyd. Lille vennen min er så forelska i meg <3 Jeg elsker det! Etter mat satt Kim å surfet litt på nettet, mens jeg sov litt. Influensa-hodet mitt trenger mye søvn for tiden, men vi er vant til å ikke klenge på hverandre konstant. Det er deilig, vi har funnet er utrolig fin balanse i forholdet nå. Nå er vi der vi skal være : )

Vi er to vanvittig seriøse personer, som lever ett helt  A4-liv. Dette bilde ble tatt når ett X antall kyssebilder var mislykkede. Da ga vi opp litt, som du ser ; ) *BoOooff*

Her er ett av di som ble helt gay. Ser ut som jeg skapte meg, å hadde det vondt. Pluss håret, nesen blir most, ryggen ligner på en pokkel… Du ser det jo selv. Failed!

Når jeg våknet satt vi i sofaen, å var forelsket i noen minutter ; ) Så gikk vi ut for å skuffe litt snø. Masse surr, sammendrag; Snakket med Ørjan, Bo – søte franske bulldogen, Eivind og Espen. Så var det opp til Johnny. Taue bilen ut fra tuna. Skuffet litt. Fikk Richard til å ta resten med traktor. Topp! Kjørte litt rundt, hentet mine ting hos Kim, å hjem til meg.

Der slapp han meg av. Helgen med deg var fantastisk gutten min! <3

Jeg gikk inn, fikk tusen kroner som mamma skyldte meg. Det trengte jeg. Begynte å puzzle (!) Ett puzzlespill med 500 brikker.. Ikke spør. Det var bare noe jeg MÅTTE gjøre. Sprøtt.

Og så langt kom jeg på 2-3 timer i går…

     

Å ellers skjedde det ikke noe mere enn tv og data surfing. Lå våken helt til 9-tiden Søndags morgen. Shit happends! xP

Kim Erik <3

Søndagens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,484
