PrinsesseTonePus

Fyllevas, bestis og.. Sa jeg fyllevas?

Posted on: 20/02/2010

Har bare blitt i senga hele kvelden også, er virkelig ikke i form. Å grisen min var på grisefylla, så hva annet skulle jeg tatt meg til? (Feilformulert setning, men okei.)

Har bare «hjomet» rundt inne på nettet i dag. Lest nyheter, sladder og oppdateringer på sol, vg og dagbladet. Skikkelig geek har jeg vært altså, men jeg liker det sånn. Noe jeg derimot ikke liker er at Jonathan ikke oppdaterer bloggen sin, hvem skal jeg da le av?

Snakket med Maxim i dag faktisk, på msn. Ikke snakket med han siden.. 2006 tror jeg, når jeg bodde i Grimstad, 4 år siden. Var gøy. Også kjenner han Marek, noe jeg syns er veldig vittig av forskjellige grunner. Apropo msn brukte jeg mest tid på Rulla. *Plage plage* Jeg skreiv plenty a4 sider med nyhetsoverskrifter som hadde satt seg fast i hjernen min. Også søkte jeg opp noen ekstra, som jeg kunne skrive ned for å irritere masse masse masse mer.

Rulla elsker meg <3

Og ellers, begynner jeg å bli irritert… Har glemt Preben litt bort egentlig, men så snakket Kim og jeg om han (også) i går. Nei nei, det er ikke noe sånn. Preben er Preben, vi har vært bestevenner i 10 år, å er mildt sagt IKKE kjærestematrielle. Anyway, nå har ikke vi snakket på leeenge.

Fordi noen er ute å kokkelerer på den store dumme båten sin i Barenshavet. Åhr. Å da får ikke jeg ut alle jentefrustrasjonene mine x) Ikke bli sur nå, men Preben er sånn gay BF (gay bestfriend) uten å være gay. Vi har alltid snakket om alt. Dumme lærere, kyss med den og den jenta han var foresket i, «Tone, hva skal jeg gøre?». Alt, snakket hver dag etter skolen i 2-4 timer på tlf, helt til plutselig noen foreldre sperret utgående anrop til det og det nummeret xD *Applaus* Preben sitter sinna oppe på taket med Cola i hånda.

Herreguud hvor mye Preben det ble nå. Jaja. Han er liten gutt vet dere, mindre enn meg. Veeeldig mye mindre. Blir 19 i April xP Å jeg var sååå forbanna på han når han begynte å røyke, selvom jeg røyker selv. Har passet på opp igjennom hvilke jenter han satset på, å ikke. Det har jo fungert veldig bra. Selvom jeg mener jeg gjorde en feil med ei, en gang.

Sånn er han med meg også. «Tone!? Vet du hva? Hvis han holder på sånn, så får han ikke lov å ha deg. Ferdig med det. Nå skal du bare høre på meg.» Bestemt? Neida, ikke i det heletatt. Han er utrolig glad for at jeg satset på Kimmen min! Nok om Preben, nå kan han bli på båten noen måneder til : )

Angående folk som «er» borte, velkommen hjem til Sondre og Glenn S. «Nå e d feri, så nå gir me fa’n. Me feste heile nåtto, å sove heile da’n.»

Kim hadde vært på Mesopotamia i dag, med min kjære stefar Tom. Møtt han der ihvertfall. Kim må ha sloknet, han ga ikke så mye lyd fra seg etter han kom hjem. Det gjorde ihvertfall Tom! *Babamh!!* «Hallo, nå er jeg hjemme!! Jeg har vært oppe på det Messoptmhrmm, ja faen. Messo greiene. Høh, hva sa du!!!? Okei…. Jeg skal være stille… Okei, ja… God natt.. Natta!!? Å du.. Vet du hva!!??» Fyllevaaaas. Å dette hørte jeg en etg. over meg. 

Jeg liker Tom som full faktisk, han er så søt da. Også skal han passe så på «dattera si», jeg er det hver gang han er full. Absolutt alle som ser på meg vil voldta meg, være slem mot meg, eller utnytte meg. Visstnok, å Tom snakker ikke lavt xD Jeg er glad i deg Tom, din lille fyllegris.

Er natta for meg også nå, klokken er 4:30. Laaangt på natt. Tss. God natta alle sammen! Å… der! Fikk jeg natta mld av Kim. Som tydeligvis er litt trøtt. Men men. Søt mld, natta baby, elsker deg-greier og noe ang. taco i morgen. (Som jeg ikke kan vente på!) Spist meg mett på godteri i dag, for langt inn til kjøkkenet. Natta!!! <3

Nattens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,484
